turkse gordijnen..wie vroeg het ook alweer?

Discussie in 'De lounge' gestart door ruby28, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Is niet mijn smaak. Ik vind ze overigens wel mooi uitzien in je woonkamer
     
  2. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    blijf toch nog maar ff doorzeuren over die vaas....

    weet je toevallig of ze nog verkrijgbaar zijn en waar en wat hij eventueel kost?
     
  3. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat? Dat meen je niet! In Turkije ben je zeker veel goedkoper uit. Zelfs voor de helft van de prijs..
     
  4. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik weet niet waar je woont?

    in helmond (bij eindhoven) zit dat winkeltje in de heistraat,ik heb er geloof ik 260 euro voor betaald.
     
  5. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    dank je, woon zelf niet in de buurt maar m'n zwager reist voor zijn werk het hele land door dus als ik hem lief aankijk wil ie voor mij best een omweg maken.

    is het een particulier winkeltje of een bekende winkelketen? en wat is dan de naam van het winkeltje? misschien kan ik dan eerst ff contact opnemen of ze die vazen nog verkopen?
     
  6. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ieuw, vreselijk; Turkse gordijnen! (Zegt een Turk! ;)) Ik vind ze altijd wel leuk om te zien bij anderen, maar ik zou ze niet in mijn eigen huis hangen, daar is mijn huis te "strak" voor ingericht. Maar, staat leuk meid..
     
  7. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    :) :) en mijn vent is een marokkaan haha.
     
  8. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    het is een particulier winkeltje,weet zo niet hoe het heet.als je de heistraat inrijd zie je het meteen.de winkel staat vol met porselein en gouden beelden.
     
  9. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Nienke@ in utrecht hebbenze ook zaakjes waar ze dit soort vazen verkopen. Anders kan je ook kijken bij Beverwijk de zwarte beurs.
     
  10. Niet meer actief


    wallah ik wilde net hetzelfd zeggen

    die hele stijl VRESELIJK veeeel te kitsch en dat vindt ik overigens ook van die nepbloemen en nepklimops die je in bijna elk turks/marokkaans huishouden vindt en dan die ronde bijzettafeltjes met die kleedjes erop pfoe niet mij smaak absoluut niet

    :oops:


    geen kritiekmop degene die er wel van houden hoor
     
  11. Niet meer actief

  12. Niet meer actief

    Nou ja...... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:























    :) :) :) Wel een goed alternatief voor mensen die van blomen houden maar ze telkens vergeten water te geven! :)
    ( Ik ben zo iemand dus.. vind bloemen en planten harstikke mooi en leuk , maar om de een of andere reden leven ze bij mij niet lang) :oops:
     
  13. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    die heb ik ook heel veel potten vol.hahaha

    en gouden beelden op mijn kast.
     
  14. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    hahahaha nee mijn smaak is t ook niet, mijn huis is strak ingericht. Die nepbloemen heeft mijn schoonmoeder ook allemaal hahaha en ronde bijzettafeltjes te over :)
     
  15. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    die heb ik nou net niet,die tafeltjes met plastick kleedjes brrr.
     
  16. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    haha ja heel herkenbaar die turkse inrichting.
    Mijn schoonouders hebben ook een gehaakt kleedje over de tv hangen haha zo grappig!
    Ik vindt je gordijnen trouwens wel mooi, mijn moeder had zoiets vroeger ook.
    overigens ik heb hele mooie vitrage laten maken bij een Turkse man en dat was echt super weinig!
     
  17. Niet meer actief

    Ik heb 2 glazen bijzettafeltjes :oops: :oops: en nog wat vaasjes enzo :oops: ach ja, mooi kitsch hoeft niet lelijk te zijn , toch? :) 8)
     
  18. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh ja die gehaakte kleedjes overal op en in,op de keukenkastjes de tv overal op aarg.en sommige hebben dan de punt van het kleedje voor het scherm hangen.
     

Deel Deze Pagina