Lekkere alcohol vrije rosé/wijn

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Naar aanleiding van de hoeveel drink jij topic. Ik drink niet en heb 0,0 verstand van wijn, rosé etc. Mijn ouders daarentegen houden wel van een slok. Die drinken rustig 3 wijntjes bij het avondeten, dagelijks. Ik heb al heel vaak met ze gehad over eens een beetje minderen. Zeker nu ze allebei gezondheidsklachten krijgen.

Nu dacht ik dus laatst dat ik eens een flesje alcoholvrije wijn voor ze kan halen. Wie weet als ze een alternatief hebben, helpt het. Mijn moeder zegt dat ze het wel eens wil proberen. Maar ik weet al dat ze het niet zelf gaat kopen. Dus daarom mijn vraag; wie weet er waar ik op moet letten? Of heeft een goeie tip welke lekker is? Ik dacht een flesje rood en een flesje wit. Drinken ze beiden.

2. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Vraag het even bij gall&gall. Zij hebben een assortiment met alcoholvrije wijn/champagne. Toen ik zwanger was, had ik zo een fles met oud en nieuw gehaald.
    Weet alleen niet meer hoe het heette. Ik wilde namelijk niet dat vieze jip&janneke limonade. De alcoholvrije wijn die ik toen had, smaakte ook echt naar wijn.

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik vind de wijnen van Faber erg lekker. Gewoon bij Gall&Gall te halen..

Ook Jillz 0,0% vind ik lekker!

4. McDsee

McDsee Niet meer actief

Dit! Zowel Jillz als Faber.

5. franzie78

franzie78 Actief lid

15 mei 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook faber rosé gedronken met de feestdagen. Vond zelf de bubbeltjeswijn het lekkerste. Idd bij gall &gall te koop

6. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    +1. Smaakt echt prima!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad die van Faber!

8. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Torres Natureo white!!! Zeer regelmatig gedronken tijdens de zwangerschap, met stip op één. Wel wat prijziger, maar zelfs door verstokte wijnliefhebbers goedgekeurd ;).

9. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Pas du tout is lekkere alcoholvrije prosecco. Smaakt best wel als echte wijn.

10. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Ik hou niet zo van alcohol maar een wijntje op zijn tijd vind ik best lekker. Vandaar dat ik de alcoholvrije witte wijn en rosé van Light Live drink. Erg lekker en mijn schoonmoeder, die best vaak een wijntje drinkt, heeft nog nooit het verschil gemerkt :D. Koop het altijd bij de slijterij.

Deel Deze Pagina