Naar aanleiding van de hoeveel drink jij topic. Ik drink niet en heb 0,0 verstand van wijn, rosé etc. Mijn ouders daarentegen houden wel van een slok. Die drinken rustig 3 wijntjes bij het avondeten, dagelijks. Ik heb al heel vaak met ze gehad over eens een beetje minderen. Zeker nu ze allebei gezondheidsklachten krijgen. Nu dacht ik dus laatst dat ik eens een flesje alcoholvrije wijn voor ze kan halen. Wie weet als ze een alternatief hebben, helpt het. Mijn moeder zegt dat ze het wel eens wil proberen. Maar ik weet al dat ze het niet zelf gaat kopen. Dus daarom mijn vraag; wie weet er waar ik op moet letten? Of heeft een goeie tip welke lekker is? Ik dacht een flesje rood en een flesje wit. Drinken ze beiden.
Vraag het even bij gall&gall. Zij hebben een assortiment met alcoholvrije wijn/champagne. Toen ik zwanger was, had ik zo een fles met oud en nieuw gehaald. Weet alleen niet meer hoe het heette. Ik wilde namelijk niet dat vieze jip&janneke limonade. De alcoholvrije wijn die ik toen had, smaakte ook echt naar wijn.
Ik vind de wijnen van Faber erg lekker. Gewoon bij Gall&Gall te halen.. Ook Jillz 0,0% vind ik lekker!
Hier ook faber rosé gedronken met de feestdagen. Vond zelf de bubbeltjeswijn het lekkerste. Idd bij gall &gall te koop
Torres Natureo white!!! Zeer regelmatig gedronken tijdens de zwangerschap, met stip op één. Wel wat prijziger, maar zelfs door verstokte wijnliefhebbers goedgekeurd .
Ik hou niet zo van alcohol maar een wijntje op zijn tijd vind ik best lekker. Vandaar dat ik de alcoholvrije witte wijn en rosé van Light Live drink. Erg lekker en mijn schoonmoeder, die best vaak een wijntje drinkt, heeft nog nooit het verschil gemerkt . Koop het altijd bij de slijterij.