We willen onze zoon een stoere naam geven. We denken aan Binck, maar zag ook Baer staan op een namen site. Iemand idee hoe je dit uitspreekt? Of Brent. Wat vinden jullie van Boet? Anderen nog tips?
-Billie/Billy -Bing -Bor/Borre -Bruno -Bjorre -Bowe -Boy -Borg -Bent -Bob -Boris -Bren -Benz -Birk -Blaine
Binck vind ik niet zo (te hoogdravend, macho), Baer wat te ingewikkeld (is Limburgs, spreek je uit als Ber volgens mij). Beer vind ik ook leuk, maar daar vind ik het jammer dat het 'bier' is in het Engels Brent vind ik een heel onprettige naam, beetje hard en zeurderig, vind het niet fijn uitspreken. Boet vind ik dan na Ber/Baer of Beer nog het leukst, maar dat doet me dan weer teveel denken aan het woord boot: 'laars' in het Engels. Andere ideetjes: Bas Bay Bear ('beer' in het Engels, dus 'bèèhr') Beau / Bo Beijs / Bijs / Beis Ben, Bem Bendt / Bent Bengt Benk Bern Bernd / Bernt Biek, Beek, Beak Biem Bim / Bimm Birk, Berk Bjart Bjorn, Björn Bob Boet Bolt Bon Bor Boy / Boi Boyd Bram Bras Bray Brecht Brem Brenn / Bren Brick / Brik Briek Broen Broes, Bruce Broos Bruis Bruun, Brun, Bruin
Boet vind ik geweldig. Maar helaas voor ons niet. In Noord-Holland is een boet een schuur. Misschien heb je iets aan deze link. Allemaal korte jongensnamen met de letter B. Succes met verder zoeken. Jongensnamen Zie dat het zo niet lukt. Zelf even kort en letter invullen op die site dus.