Echt hoor ik en heel blij dat het lekker weer is het zonnetje schijnt het droog is en we lekker in onze zomer kleding buiten kunnen lopen! Maar zodra de temperaturen ook maar boven de 20 graden uit komen is het hier al 27 graden en soms nog warmer binnen ( bovenste woning plat dak ) Weet van ellende niet meer hoe ik moet zitten en als ik mn grote teen beweeg breekt het zweet me al uit.. En dan nog maar niet denken aan het feit dat ik zo mn bed in ga en het daar nog warmer is Zo moest ff klagen hoor
hihi, kan me voostellen dat je hier gek van wordt, mar ik moet lachen omdat ik hier met een dik vest, lange broek en warme sokken aan dit aan het lezen ben en velang naar een beetje warmte maar ik weet hoe het is om op de bovenste hele hete verdieping te wonen... en dat het verschrikkelijk is... ik hoop alleen dat je je borst nat moet maken voor een warme zomer! (let op mijn woorden: IK HOOP hihihi)
Hihi ik heb het ook ... hoe ouder ik wordt hoe erger ik er niet tegen kan. Voor mij is ideaal zo tussen de 20 - 25 graden. Warmer hoeft echt niet ... of ja als ik op een eiland zit waar van alle kanten een lekker zeebries komt. Dan wil ik het nog wel eens uithouden!
Mag die dan na 8 juli beginnen Ik wil wel fatsoenlijk de eerste verjaardag van mijn zoontje kunnen vieren hahaha
doe maar beginnen op 10 juli dan! Mijn zoontje zijn eerste verjaardag is de 9e, zou ook leuk zijn die te kunnen vieren op mijn zolder-woning zonder dat iedereen hier met zweetdruppeltjes zit
Grappig, het is hiet nu lekker afgekoeld en nog maar 30 graden. Ons zoontje werd net wakker omdat hij het koud had en ligt nu met een deken te slapen.
Wonen wij wel in hetzelfde land (NL)? Ik heb het ook niet echt met die warmte, dus ik begrijp je zeker wel!! Al mag het van mij nu nog wel iets zonniger/warmer, want ik heb nog er nog niet veel van gemerkt deze zomer. En ik loop nog steeds in winter/herfst kleding. Ik ben wel klaar om mijn zomergarderobe weer tevoorschijn te halen
Nou hier in Den Haag was het 23 graden vandaag hahaha en vol op zon. En dan vind ik het buiten heerlijk. Maar als het nu nog 27 graden binnen is vind ik dat niet zo lekker eigenlijk.
Oh was het hier maar zo warm!! Maar inderdaad, buiten is het vaak wel lekker, vooral met een fris windje zo af en toe, maar binnen is het dan meestal zo benauwd!!
Hahaha, hier ook bijna geen warmte gezien vandaag Dochter heeft vandaag zelfs weer een winterslaapzakje aan hahaha. Maar ik kan me voorstellen dat het frustrerend voor je is! Vooral als het van die vochtige warmte is.
hier ook zon warme woning, maakt hier ook geen drol uit of je de deur van plaats en de roosters in keuken (zit geen raam namelijk) vol open zet tegen elkaar of juist niet.. benede is het gewoon warm. punt boven helpt het wel degelijk als je alles tegen elkaar open zet, omdat daar aan 2 kanten 2 grote ramen per kamer open kunnen.. waait lekker door.. maar hier beneden is het ook nu nog hartstikke warm ondanks dat de deur al sinds ik terug ben vanmiddag open staat en dat vind ik ook een beetje jammer hoor, te koel binnen is ook niks (vorige huis was het echt ijskoud in de woonkamer met zon weer ivm dat de zon alleen achter op plaats kwam had ik binnen bij wijze van een trui nodig terwijl buiten de mussen van het dak vielen) maar hier staat de zon dus echt de hele dag erop, en dat is te voelen... dit jaar zal het er niet in zitten maar volgend jaar zou een airco wel een uitkomst zijn.. zeker omdat ik zon waaier niet durf nu we een kleine hebben die graag overal aan zit.. zou niet eens meer naar de wc durven bang dat haar vinger erin komt te zitten
Hihi, wees blij dat je in nl woont. Het was hier vandaag 35 graden en nog is het binnen 30 graden. Kinderen liggen gewoon onder de deken. Heerlijk, echt genieten hier.
Maar daar is het wel anders warm als hier in NL Heb liever 35 graden buitenland als 25 graden in NL..
Hier was het juist heerlijk vanmiddag! Kids konden eindelijk eens zonder jas naar buiten. Denk dat het hier 19-20 graden was...eindelijk
Uitslover! Hier regen vandaag (wel heel warm maar juist door de regen niet fijn warm. Die hele drukkende hitte kan ik ook niet goed tegen...). Wel weer heel goed voor de (moes)tuin, je kunt het gras zíen groeien (wat niet altijd even welkom is, we blíjven aan de gang)... De vooruitzichten zijn goed voor de komende dagen, echter gaan wij vrijdag naar NL ...