Ook dat ja,anderen moeten zoveel moeite doen voor 1 kindje te mogen krijgen, en zo'n type dat fokt maar lekker door
Toen ik 2 jaar geleden in Nederland was, was er ook al zo'n geval op tv (bedoel dat er iemand zwanger was van haar 6de drieling). Dat was in het hart van Ned. denk ik. Ze was nog maar 26 (woont in Ned.) en wou graag gesteriliseerd worden maar dat mocht niet van haar arts omdat ze volgens hem nog veels te jong was . Best wel heftig!
Wat klinkt dat negatief. Voorbehoedsmiddelen zijn lang niet overal zo normaal als hier. Daarnaast zijn kinderen ook een zegening volgens veel mensen. Ja, geldproblemen hebben is niet raar, maar om nou over 'fokken' te praten vind ik wel erg ver gaan, hoor.
Nou, laten we nou niet gaan mierenpielen (om het netjes te zeggen). Volgens mij begrijpt iedereen wel wat girl75 bedoelde....in de context past het prima en ik ben het daarmee toch wel eens, moet ik zeggen.
Bijnader inzien , laat maar Kheb nu al door dat dit een zinloze discussie wordt, ik laat dit topic voor wat het is
Blijkbaar ook geen fatsoenlijke anticonceptie. En hoe krijg je het met een gezin in een tweekamerhuisje voor elkaar om er ongezien nog een drieling bij te maken? Als ik eerlijk ben vind ik het heel raar. Als je financieel nu zo in de problemen zit, ga je toch niet opnieuw onbeschermd sex hebben (en het probleem nog groter maken) Misschien is het een geloofskwestie, maar dan zou ik toch gewoon maar aan onthouding gaan doen als ik haar was.