Turkse krijgt zesde drieling

Discussie in 'De lounge' gestart door Otje, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Tjee, nou ieder zijn ding! Maarre... mij niet gezien!

Ik had het bij de eerste drieling gelaten! :D

2. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    in Turkije kennen ze wel degelijk anti conseptie, maar als ze het moeilijk hebben om mondjes te voeden zullen ze het ook wel moeilijk hebben om dat te kunnen betalen evenals een sterlisatie.

EN de islam staat het zeker toe anti conseptie te gebruiken in tegenstelling tot alle andere geloofsovertuigingen.

vraag me af waar die gyn zijn/haar verstand was?

we kunnen die mensen hun situatie totaal niet dus vind het een beetje vooroordelen hier en voor hetzelfde geld is het totaal niet waar.

3. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik reageer toch nog eventjes. Dit is geen mierenpielen? Dit is grof taalgebruik. Fokken is iets wat dieren doen. :evil:

Daarnaast ben ik het met Talia eens, goed gezegd.

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
  5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ook ik vind de woordkeus (fokken) niet echt denderend. Bovendien ken ik de hele situatie niet dus kan ik er niets over zeggen. Behalve dat ik er niet aan moet denken!

@ Talia: binnen andere geloofsovertuigingen zijn anticonceptiemiddelen ook toegestaan hoor.

6. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    bij het christendom toch niet dacht ik, waarom maakt de paus dan zo een drama van het condoom gebruik?
    ik heb in een katholieke instelling gezeten en daar werd de prastoor razend als hij zag dat we naar de dokter waren geweest voor de pil, wat ook niet is toegestaan bij de godsdiens.

maar wilde er gewoon mee zeggen dat de islaam het gebruik van voorbehoedsmiddelen wel degelijk toestaat.

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Binen het christendom wordt er verschilend over gedacht, er zijn richtingen waar het 'verboden' is en andere richtingen waar men voorbehoedsmiddelen wel toestaat. Ligt er maar aan welke je bedoeld. De visie van de paus komt idd veel sneller in het nieuws waardoor het beeld ontstaat dat alle christenen zo denken en dat wilde ik even rechtzetten.

maar je hebt gelijk, ik dwaal inderdaad wat af van wat je bedoelde. Sorry!

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Sjee. 18 kids op je 28e.
    Dan kan je de 36 miss nog halen voor je 40 bent, hihi.

9. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    sorry voor m'n taalgebruik...
    misschien moest ik het er anders neerzetten(ik ben enorm recht voor z'n raap)
    "Anderen moeten zoveel moeite doen voor 1 kindje,en juist zulke mensen,is het wel een gegeven"...en dat zeg ik dan niet omdat het Turken zijn,maar omdat ze dus drieling na drieling hebben gekregen,
    die mensen hebben toch geen tijd meer voor zich zelf zo,maar dat is hun cultuur denk ik(oudste kind helpt met de verzorging van het jongste kind)
    Ikzelf zou na 2 drielingen toch echt stoppen,maar heb hoe dan ook toch wel enigzins respect voor de ouders van al die drielingen :idea:

10. Niet meer actief

kijk dit vraagt om gezond menselijk verstand en snel een ingreep, wat een koeien zeg! :rolleyes:

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    En ik voel me al een koe met 2 tegelijk in m'n buik, jeetje zeg :)

Deel Deze Pagina