Hallo damens, Snoopy@ Wat een schatje! Mij dochter woog met haar geboorte 2830gr. Ze was echt klein Elam@ Beterschap! Hoop dat die snel beter is. @ Gister zijn we met Zeynep naar de Huisartsenpost geweest. Ze had al twee dagen koorts van 39.5/40 graden. Dus gister was de koorts helemaal weg 37.5. Maar ze kreeg plotseling rode vlekken op haar hele borst en rug Ik geschrokken natuurlijk wij naar de HAP. Ze heeft de 6de ziekte gehad. Ik dacht dat de koorts door haar doorkomende tandjes lag, maar was dus niet zo. De dokter zei dat het ziekte over is, vandaar dat de rode vlekjes opeens te voorschijn kwamen. Heb niks gekregen, het zal morgen minder worden. Ze is ook veders niet ziek gelukkig. Nu dat ze beter is gaan we voor een weekendje naar Duitsland (keulen). Voor familiebezoek. Denk dat we ook even gaan shoppen Ben pas zondag terug spreek jullie maandag weer. Fijn weekend allemaal..
Özgül, wat heb jij prachtige kindjes ! Moge Allah ze beschermen ! Ik hoop binnenkort wat actiever mee te gaan schrijven. Maar heb nu niet veel tijd. Ik ga morgen met mn dochtertje op vakantie naar Nederland dus moet nog even de laatste dingetjes pakken en dan eens naar bed, wil wel uitgerust op reis gaan. Fijn weekend allemaal !
Ozgul: wat een prachtige kinderen!! Rest: beterschap met alle zieke mannen en kindjes, het weer is er ook niet echt naar, bah.... Ik heb niet veel meegemaakt vandaag maar ben dolblij dat het weekend is...ben kapot!!
Ben de hele dag druk geweest En net in bed gelegen. We hadden trouwens vorige week allebei een nieuwe bril besteld en die konden we gisteren ophalen... Wat denk je? Hebben ze de glazen van mijn man in mijn montuur gedaan, en andersom! Doh! Dus mijn man is vandaag terug gegaan. Jammer, kunnen we weer een week wachten...
Nogmaals tnx ladies! Zit hier te blozen achter mijn laptop Ik heb net een serie-marathon gehouden, eerst Aski-Memnu en daarna Hanimin Ciftligi en daarna wilde ik Yaprak Dokumu ook nog kijken, maar ik was alle drama ff zat! En helaas, ik heb weer zitten janken bij hanimin ciftligi. Ppff word echt verdrietig van die serie, ze acteren zooo goed! Echt voor mij staat ie nu bovenaan mijn favo-lijst! Ik heb zo'n slaap dames! Gisteren bezoek gehad, was erg gezellig dus is het een beetje erg laat geworden (4 uur, ihihhi) en vanochtend om half 9 waren de kids beiden klaarwakker! Mijn man is nu zijn kater eruit aan het snurken en ik moet nog een half uur wachten tot Arda zijn laatste flesje. Om de zoveel tijd loop ik naar buiten om ff te roken en wakker te worden door de koude wind, hahahaa! We hebben vandaag een duo wagen gekocht, voor 2 kids achter elkaar! Via MP, ben er zoooo blij mee! Makkelijk in te klappen en past prima in onze auto zonder gedoe! Ik heb ineens het gevoel dat ik weer "vrij" ben, maf he? Ik had echt zoiets van hoe ik moet ik nou met beide kids de deur uit? Kon er echt om stressen, maar nu is die stress helemaal weg! Oohhh heerlijk!! Ladies ik heb een vraag aan jullie; maakt iemand van jullie zelf "tursu", uhm groenten in zuur, dus? Nu het kouder begint te worden heb ik er ineens erg zin in maar die kant en klare zijn niet lekker. Mijn schoonmoeder maakt lekkere, dus soms bedel ik bij haar wat weg, maar om dat nou elke keer te doen? Ik bedacht ineens dat ik het zelf wilde proberen, dan hoef ik niet meer afhankelijk van anderen te zijn! Mijn schoonmoeder maakt altijd een hele grote ton vol en zij is niet zo goed in uitleggen van wat er allemaal inmoet, omdat ze alles op gevoel doet. Heb ff op internet gekeken, voor sommige recepten meot je echt een rekenwonder zijn om eht te begrijpen, hahahaha! Ik dacht eens hier vragen of hier iemand voor mij HET recept heeft!
ik weet dat mijn man altijd, groene tomaten, knoflook ( een groot aantal teentjes) paprika, groene paprika,wortel, ui. Ik weet wel zeer zeker dat je "speciale"azijn moet hebben. Wat ze alleen in de turkse winkels hebben. Mijn man had het de eerste keer met gewone azijn geprobeerd en daar krijg je dus niet de lekkere smaak mee. Maar als je me vraagt hoe die azijn ook alweer heette??? Hij ligt nog boven te slapen dus kan het niet vragen. Kom er later op terug xxx
hier maakt schoonmoeder ook vaak grote potten tursu, maar geen idee hoe ze het maakt. Soms eet mijn man alleen maar van die kool-tursu. Ik vind het vaak toch te zuur voor mijn doen (heb altijd het idee dat het glazuur van mijn tanden springt haha). Dochterlief is er wel helemaal gek op hihi. Heb wel laatst een soort Poolse tursu gekocht in de supermarkt, die is wat minder zuur. Krokus, hoe is het met je man?
tursu maakt mijn moeder zonder azijn. ze doet er alleen zout en knoflook en water bij en dan deksel op de pot. Ze doet het van augurken, snijbonen, kool, tomaten enz enz. echt alles kun je erin doen, wortel ook. @meryem: met mijn man gaat het goed. ik voel me echt een verpleegstertje, hij ligt beneden in een ziekenhuis bed, dat heb ik vanmorgen verschoond. Ik heb mannetje gewassen met een washandje en een teiltje water. haahhaha. Tis net echt. Hij voelt zich prima, heeft nog maar een beetje pijn, of ligt dat aan de pijnstillers? Nou ja, het gaat beter als eerst das zeker. Moet wel zeggen dat ik dit niet een paar weken vol houd. Pfff, toch wel zwaar met twee kinderen erbij en huishouden enzo.
ozgul hahah wilde net zeggen zal het even aan mijn zus vragen die had vorig jaar voor ons tursu gemaakt. Maar dacht daarna zeg het toch maar niet anders gaat het net als het recept van icli kofte een jaar duren haha Krokus lijkt mij ook wel zwaar als je dan ook nog de zorg van twee kinderen en het huishouden hebt. Ik hoop dat je man snel opknapt. Roosje lekker een weekend naar duitsland ik hoop dat je, je goed vermaakt zal wel lukken toch (shoppen ) Is het weer beter met zeynep of is ze toch nog wat ziekjes. Batuhan is sinds vrijdag aan de antibiotica omdat hij al de hele week koorts had. Tatlim leuk op vakantie naar Nederland lees je niet vaak meestal anders om he haha veel plezier voor hoe lang blijf je? Meryem hoe is het verder met jou meid?
Lady hahahaha moest er wel om lachen. (wel balen dat jullie nu weer moeten wachten) Elif hoe gaat het'''snuiven'' Eylem lekker genoten van het weekend?
whahaha het snuiven gaat goed hoor. Tot nu toe gelukkig nog geen bijwerkingen, ik sprak met een meisje die ook suprefact gebruikt en die had al na 1 dag hoofdpijn e.d Ik maakte me dus in het begin erg zorgen dat ik soms wat verkeerd deed??? Maar ja daar kon je niks aan verkeerd doen hahaha aan neusspray inhaleren. Dus dat is alleen maar goed dan neem ik aan. Ben alleen wat moe vandaag maar was gisteren om 8 uur wakker en lag er pas om 1 uur vannacht in door een stom werkoverleg en daarna uiteten. Het was de eerste keer dat ik zonder mijn man wegging sinds 5 jaar maar vind het heel ongezellig
Elif alleen maar fijn toch dat je geen bijwerkingen hebt. Wat is de volgende stap na het ''snuiven'' kon je man niet mee uiteten? ow ik zie het al de volgende stap is eerst een uitgangsecho. Pfff spannend hoor allemaal lijkt wel net als of ik het traject in ga ik denk aan je knufff Batuhan maakt vuistjes en dan gaat hij wild ''wapperen'' met die handjes hij geeft zichzelf steeds een knal in zijn gezicht op zijn neus. Heb er ook 1 gekregen n die voelen echt niet zachtjes aan
nee bij een werkoverleg mag geen partner mee , want dit zijn dingen wat over het bedrijf gaan en aangezien het op dezelfde plaats was als het uitetentje. Hij had ook echt zoiets mmm je stuurde ben op mijn dessert aan het wachten om 22 uur. Maar we moesten dus ook bijna 1 uur wachten op elke gang:S
ow het was op de zelfde plek ik dacht dat jullie bijv op kantoor werkoverleg hadden en daarna uiteten gingen. Is dit trouwens die ene baan waar je het over had? waar je wel iets langer voor moest reizen?
Ik kon er ook wel om lachen Het is voor ons beide een bril voor erbij, want we dragen normaal lenzen. Maar ik wil em wel hebben als ik ga bevallen, want ik wil tijdens mijn kraamtijd niet kloten met lenzen! Aaahhhh.... Een uur wachten per gang is niet cool, trouwens