Tatlim ben idd VRESELIJK geschrokken. Batuhan ligt aan een bewakingsmonitor en slaapt met ons het is nu dus wel fijn dat hij aan een bewakingsmonitor ligt dankje wel lieverd. Ik hoop ook dat het met de wil van Allah helemaal goedkomt
@ Tirtil meid wat vreselijk moet het voor je geweest zijn! Heel veel beterschap en sterkte meid! Ik leef met je mee..
hey meid jeetje wat een vreselijk nieuws! Mijn dualar is met jullie....grote genade waakt over hem..... dikke knuffel (L)
Fijn dat Batuhan aan de bewakingsmonitor lag, dat geeft natuurlijk enigzins rust. Ik hoop dat het vandaag inşAllah al beter gaat. Knuffel ! Voor mensen die mij willen toevoegen Kim Tayyar Profile - hyves.nl
hallo dames, weet iemand toevallig van jullie wat nesteldrang in het turks is??? kan ik dat mijn man laten lezen of een link naar een turks zwangerschaps forum waar hij kan lezen wat dat precies inhoud??? bij voorbaat dank tessekurler
Oh sorry ik had het verkeerd gelezen Die heb ik niet voor je. Begrijpt jouw man geen nederlands dan ?
jawel hij begrijpt wel nederlands maar niet alles zo heel goed dus ik heb hem net het hele stuk voorgelezen met uitleg erbij dus nu snapt hij wel mijn gedrag(nesteldrang) een beetje hahaha toch bedankt voor het meedenken
Hallo dames! Ik kom me hier ook ff melden! Veel van jullie kennen mij al van een andere site. Ben moeder van een dochter van bijna 14 maanden. En nummer 2 is onderweg en wordt half februari 2010 verwacht. Ik zelf ben Nederlands en manlief in Turks.
Tir: Goh meis, dat is schrikken zeg! Met alles wil komt het snel goed. Gelukkig inderdaad dat jullie die monitor thuis hebben! Jale, welkom en succes met je zwangerschap Hier alles rustig, zit lekker in mijn pyjama en het kacheltje aan. Dochter gaat ook goed, slaapt de laatste 2 dagen weer rustig Godzijdank.
Dag damens, Tir@ oo Meid wat een schrik natuurlijk.. Alles komt goed insallah, met wil van allah.. Ik ben blij dat jullie een bewakingmonitor hebben.. Wat ik mij afvraag is eigenlijk.. Wat zeggen de doktoren over de toekomst van Batuhan? Gaat het over? Is er geen medicijn voor hem? Vind het echt zielig voor hem.. Ik leef met jullie mee. Het zal je met hart pijn doen telkens hem zien pijnlijden Jale@ Welkom Meid! Wat leuk dat je 2de onderweg is? Weet je de geslacht al? Ben zelf helemaal kapot.. Mij broer is visite gekomen.. Was natuurlijk heel gezellig alleen heb niet effe kunnen zitten Wou nog Cigkofte maken voor ze, maar omdat ze nog 150 km terug moesten rijden wouden ze niet.. Hier logeren ging ook niet ivm dat mij broer morgen middag moest werken.. Maar goed Morgenochtend lekker schoonmaken en dan in de middag de stad in Slaap zacht iedereen Kus
jeetje tirtilisko wat een angst!!!! Kan me niet voorstellen hoe je je toen voelde!!! Wat erg wel goed dat hij nu een bewakingsmonitor heeft.. Jale van harte welkom hier Tatlim, een fm ( follikelmeting) doen ze om te kijken hoeveel eicellen er tot nu toe zijn gegroeid en hoe groot of ze zijn. Ze mogen maar een bepaalde afmeting hebben ( die hebben ze nu nog niet) om ze voor icsi te gebruiken. Het spuiten gaat wel steeds beter maar mijn man moet het doen kan dat echt niet zelf. Nog 1 nachtje slapen en ik weet hoeveel ik al "gekweekt"heb hihihi. Ben erg benieuwd het word nu wel erg spannend allemaal. xxx
Ah ok, bedankt voor de uitleg Elif, spannend allemaal hoor. Ik volg je op de voet Vandaag brunch gehad voor mijn oma's 91e verjaardag. Was heel gezellig en ook lekker gegeten alleen een beetje te veel. Jammer is dat altijd, je kan maar blijven opscheppen en dat doe je dan meestal ook he Mn dochtertje heeft zich als een engeltje gedragen, op het eind was ze hartstikke moe maar ze heeft niet eens gejengeld Ze heeft ook lekker een broodje wat patatjes en pudding/ijs van het buffet gegeten...dat was genieten voor der, dat krijgt ze natuurlijk niet elke dag hihi nouja behalve brood dan he Hoe was jullie weekend ? Ik ga nu gauw naar bed, want helaas slaapt mn meisje de laatste dagen wat onrustiger is vaak en langer wakker snachts Erg vermoeiend dus kan er zelf beter ook wat vroeger in duiken. Fijne avond nog meiden.
Hoi Damens, Wat is toch weer koud buiten.. brrrr Met deze weer kan je beter lekker warm thuis zitten. We zouden gister naar stad gaan maar we vonden het te koud Lekker thuis gezeten.. ben begonnen met breien.Het is een das voor mij zelf. Ben benieuwd of het mooi gaat worden. Vanavond ga ik naar een vriendin, ze is precies 6 weken zwanger. Ze heeft in de weekend een lichte bloeding gehad. Ze is naar de dokter geweest alles was goed, maar omdat het nog vroeg is konden ze de hartje niet horen. Elif@ Ik hoop dat je snel zwanger kan raken.. Met de wil van allah. Tatlim@ Ten eerste gefeliciteerd met je oma.. Het is altijd zo, als je ergens naar toe gaat dan eet je helemaal vol.. Nog een schep nog een schep en dan zit je bom vol Rest@ Hoe is met jullie?
Dag dames! @Tir Ik ben erg geschrokken meid..Kan me ook helemaal voorstellen hoe jullie je hebben gevoeld! Ik wens jullie heel veel sterkte..een dikke knuffel voor jou en Batuhan! Spreek je gauw meis.. @Hyves ik ben niet zo vaak te vinden op hyves, maar ga jullie wel toevoegen.. @Elif Spannend!! Hou ons op de hoogte meid.. @Jale Welkom meid..gzellig dat je mee komt kletsen.. Nog een zwangere dame erbij ---- Hier; Arda loopt met een schrammetje op zijn neus Hoe het gebeurd is?? nog steeds geen verklaring..hij is ergens tegenaan gebotst, maar het heeft gebloed.. Heb met hem te doen..Wil ook dat hij zo snel mogelijk leert lopen, want het kruipen bevalt mij niet meer De vloer is ook veeeel te koud voor hem.. Verder een ontzettend drukke weekend gehad..Schoonouders zijn terug uit Turkije..dus we hebben daar geslapen.. Ze hebben Arda 5 maanden niet gezien, dus was wel erg leuk voor ze dat we er waren.. Nu; wasje draaien, opvouwen, strijken..het houdt niet op in huis...
Nou meiden, gisteren had ik de eerste follikelmeting en het waren er 22 in totaal! Ze waren wel nog erg klein, 10 waren tussen de 8 en 9,5 en de rest kleiner, maar gisteravond het telefoontje van het ziekenhuis stelde me gerust gelukkig. Elam wat je schrijft over een koude vloer ben ik hier ook bang voor, we hebben tegels gelegd maar die zijn echt koud, zit nu met een kussen onder mijn kont op de grond achter het salontafeltje. Ben je idd bang dat hij ziek word . btw, Arda is een mooie naam staat bij ons ook op de lijst! xxx Want was bang dat het niet goed was misschien.
Hello ladies, @ Tirtilisko; hoe is het nu meid? @ Jale, welkom! @ Elif; goed nieuws hey, wat super! Ik heb het ook vreselijk koud joh. Ik loop alweer de hele dag achter Elena aan te hollen met haar pantoffels. Ik trek ze haar aan en zij trekt ze weer uit! Oohh! Hoorde gisteren dat het idd ook erg koud is voor de tijd van het jaar. Ik ben ook gek he; liep ik gisteren ook de hele dag te klagen dat het zo koud was en ik stond te rillen buiten met mijn peukje. Belde vervolgens mijn buurvrouw op om even haar hart te luchten en op een gegeven moment zei ik; kom we gaan ff roken in de tuin. Hebben we een uur in de kou gezeten buiten, heel pakje sigaretten weggerookt en allebei een wijntje en de tranen in onze ogen. Ik heb een uur lang geprobeerd om weer warm te worden daarna en nu voel ik me een beetje snotterig. Mijn man zegt; je bent ook GEK! Ik heb Power Turk nu aanstaan en ik verbaas me over sommige "zangers". Net was Hakan Peker bijvoorbeeld op; die kerel kan echt niet zingen joh! Maar hij is wel een "ster". Ik snap dat niet hoor.. Maar goed, ik ga maar eens verder met boenen, want daar was ik eigenlijk mee bezig.. Tot later!