Lady@ ben helemaal met je eens.. Zeg ze ook nog mij kleindochter is vroeg geboren met 7 maanden en zij kan al lopen en Zeynep nog niet. Ze is wel lui hoor Je raak automatisch door beinvloed. Zeg ik terug weg tegen mij man.. Zal ik haar toch naar de HA brengen oeii hij werd kwaad.. Zeynep is net 1 jaar ze hoef toch niet vliegen zei die
Je word inderdaad knettergek van zulke praatjes.. Als iemand naar de ontwikkeling van Arda vraagt vertel ik wel eens wat, maar geen hele verhalen.. Ieder kind is anders en heeft zijn eigen ontwikkeling..Sommige lopen met 14/15 maanden pas! En sommige slaan het kruipen over en ontdekken dit pas na het lopen..En inderdaad, heb ook begrepen dat er echt een strijd is op de KDV's tussen ouders, echt belachelijk.. Je ziet weleens ouders die zich echt gaan frustreren als iets niet lukt bij hun kind..kom op nou..Het is nog een baby! Ik reageer ook nooit op zulke praatjes..Ik negeer het meestal..doe alsof ik het niet hoor..Maar gaan ze te ver, dan laat ik me wel horen.. @Starry Welkom meid! Yoghurtsoep heb ik geleerd van mams..Maar denk dat het niet veel zal verschillen dan de rest..ik kan de ingredienten wel opnoemen en bschrijven hoe ik het doe, maar geen hoeveelheden.. @Roosje Balen van je man..Ik hoop echt dat hij zo snel mogelijk een andere baan vind dan! @Duches Ja laat ze lekker praten hoor! Je kiest een naam die jullie zelf mooi vinden, toch? Bij ons wilden ze ook perse de naam van mijn schoonvader hebben voor Arda, maar ik vind dat je als ouders zelf de naam van je kind mag kiezen, het mag niet opgelegd worden.. Wij zitten nu ook te denken aan namen..Geslacht is nog onbekend..mijn man wil dit keer het geslacht niet weten, maar ik wel! Als het een meisje wordt wil ik namelijk al roze dingetjes inslaan en wat betreft de namen; voor een meisje zijn we eruit, maar een jongen niet..dat was net zo bij Arda, dus ik denk dat we weer een zoontje krijgen
Roosje: Ik heb daar ook zooo'n hekel aan. Ik reageer altijd met: 'Ik maak me niet druk hoor, als ze 18 is zou ze het onderhand vast wel kunnen' . Dan moet je die gezichten zien haha. Karagoz: Jammer meid, succes deze maand.
Hoı dames, Al een tijdje ben ik niet op het forum geweest en nu zie ik dat er een turkse mama cub is gestart... Wat leuk!! Ik wens iedereen die zwanger is/ zwanger wil worden of al mama is veel succes.. Groetjes Su.
Meryem@ Dat is een goeie Voortaan ga ik het ook zeggen Karagoz@ Jammer meid! Hoop dat je snel zwanger wordt Su@ Welkom Fijne avond allemaal
dames ff inbreken, hebben jullie wel eens gehoord van een "tandenfeest" waar turkse mensen een feestje geven als er een eerste tandje door komt? hoe gaat dat dan? xx
ik heb 1 tanden feest meegemaakt van een kennis van me...zodra er een tandje door komt dan kan je een klein feestje vieren. bij mijn kennis was het in een kleine zaal met alleen vrouwen. er werd een gebed gelezen en daarna was het lekker eten met een soort van gebak wat je op dat soort feesten eet...wat weet ik niet...
Hallo lieve mama's en mama's-to-be, Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest. Was en ben nog druk met vakantie vieren in Nld Over een weekje terug naar TR dus ik geniet er nog maar even van hier. Vandaag is mijn dochtertje 1 jaar geworden ! Een hele bijzondere dag voor ons dus.. Ze is al verwend door opa en oma met een loopwagentje, maar we vieren het eigenlijk zondag pas. Ik ga snel eens teruglezen wat er hier allemaal bijgeschreven is en hoop dan weer wat actiever mee te gaan schrijven Met Allah's wil gaat alles goed met jullie en jullie kindjes. Liefs!
Dames! Even een melding dat Ilias is geboren! Het hele (lange!) verhaal staat hier. Alles gaat goed met ons. Ilias heeft al een paar keer goed gehapt, dus hopelijk komt de borstvoeding snel op gang. Hij huilt bijna niet en slaapt veel. We moeten hem steeds wakker maken voor de voeding en verschonen! Als het aan hem ligt, dan slaapt ie volgens mij de hele nacht door. Ik kom later van de week me nog wel een keer melden. Oja, en een foto natuurlijk! In zijn mooie Beşiktaş pakje! Karakartal oley!
Heee lady!! Eindelijk je kleine mannetje in je armen! Van harte gefeliciteerd!! Geniet lekker samen van jullie prinsje! hihi, grappig zijn pakje.. Tot gauw!
van harte gefeliciteerd lady!! En dat pakje nouuuu dat valt hier helemaal in de smaak hoor. Mijn man is namelijk besiktasfan dus als het zover zou komen zou hij dat ook zeker halen hihihi. Geniet van jullie mooi wondertje!
Gehaald in Ankara in een Beşiktaş winkel. Toen mijn schoonvader hem gisteren in dat pakje zag, riep hij meteen dat hij snel een Feyenoord pakje ging halen! Had ik wel verwacht hoor, want hij is echt een groot Feyenoord fan. Wij niet, maar goed... Als we een Feyenoord pakje krijgen van hem, trekken we dat wel aan als we naar hun gaan. Dan is opa ook meteen blij en kan ie de foto's aan zijn maten laten zien.
In antalya heb je ook een besiktaswinkel, daar heeft hij al staan kijken ernaar hahahahah. Dus weet wat me te wachten staat
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Ilias ! Wat een prachtig mannetje ! Masallah. Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Ik ga je hele verhaal nog lezen, heb nu niet veel tijd. Geniet van hem want dat hele kleine is zo weer voorbij, voor je het weet wordt hij een jaar (net als mijn 'kleine' meid)
Lady@ Gefeliciteerd!! Wat is hij toch mooi.. MassAllahh!!!! En een hele mooie pakje Ben blij dat het goed gaat met jullie.. Veel liefs roosje
Lady, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ilias. Geniet ervan. En feliciteer ook je poepie van me!!!