Hehe, eindelijk komen mijn ouders weer terug uit Turkije! Ze zijn nu nog in Antalya, maar donderdag zullen ze weer thuis zijn. Ze hebben hun kleinzoon al ruim een maand niet gezien! Hij is echt veranderd in de tussentijd...
Ik ben echt blij voor je dat je zo verheugd bent om je ouders weer te zien! Hopelijk hebben ze een goede reis en kunnen jullie elkaar in de armen sluiten! Toen ik je stukje las, werd ik heel emotioneel.. Ik ben elke jaar juist blij als mijn ouders in Turkije zijn. Dat voelt als een soort "verlossing" voor 5 weken.. En mijn ouders zien mijn kinderen ook zo'n 1 x per maand of zelfs nog minder, terwijl ze op 30 autominuten afstand wonen.. Pijnlijk, echt pijnlijk..
Hoi dames, Ik wilde graag weten hoe jullie "shayk magshie" maken? Ik heb er wel een recept voor gevonden, maar daar wordt de tomatensaus over de aubergine en het gehakt gegooid, ben bang dat het dan een slap geheel wordt Of hoort dat zo?
Wat naar voor je ecosa... hoe komt dat zo? Sorry Habiba, daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik denk dat dat anders heet in het Turks?
Köfte dan... kofta is Grieks Volgens mij is het Patlıcan köftesi. Ik ken het zelf niet, maar ik vond wel wat recepten via google. Moet je alleen even aan iemand anders vragen om te vertalen, want zo goed is mijn Turks niet Yemek tarifleri, patlýcan köftesi Köfteler, köfte yapýlýþý, Türk mutfaðý çiçek gibi yemeklerin lezzetleri Patl?can Köftesi resimli tarifi - ne pi?irsem? Wat is zo snel kan zien is het eerste recept zonder en het tweede recept met tomaten...
schat volgens mij heb je iets heel anders gegoogled want wat ik zo uit 2 regels begreep is dat dat kofte van aubergine is gemaakt ipv gehakt dus heeft niets met oprollen te maken @habibiana: ik zal in de loop van de dag je wel pb-en als je het van niemand anders heb
iig voor de moeite LadyX Graag Nisa, dit is het recept wat ik al had gevonden Tajin.nl :: Profiteer van elkaars recepten op Tajin.NL Heb het gehakt en de aubergine al klaar liggen Alvast bedankt!
Kwartje valt wel erg laat, maareuh... Ben jij 3 maanden na je bevalling weer zwanger geworden? Was dat gepland?
Heb je het recept nog gekregen??,, Volgens mij weet ik welke je bedoelt.. Die maak ik ook en vindt het heel erg lekker..
Ja idd erg stil.. Hier drukjes, Batuhan heeft ongeveer de eerste 2 weken van feb in het ziekenhuis gelegen met het RS virus. Toen daar ook nog een het Rota virus gekregen. We zijn sınds 2 weken weer thuis. En vorige week is hij 1 geworden, dus druk weekend gehad. En morgen wordt hij opgenomen in het Sophia kinderziekenhuis voor nadere onderzoek waar ik het eerder ook over had.(niersteentjes, ontwikkeling, waarschijnlijk spierbiopsie, neurologische onderzoeken voor de zekerheid om insaAllah alles uit te sluiten) dus morgen wordt hij voor ongeveer ern week opgenomen. Heb zo met mijn kanjer te doen... Maar ben blij met wat ik heb. Er zijn zoveel ergere dingen hoe gaat het met de rest van de meiden?? Lady hoe gaat het met İlias. Wat gaat de tijd snel he nog vakantie plannen?
Twee virussen nog wel! Bah! Ik moet eerlijk zeggen dat ik van geen van beide weet wat het is... Maar het feit dat ie ervoor naar het ziekenhuis moest, zegt al genoeg. Gelukkig is hij nu daar weer vanaf. En 1 jaar geworden! Gefeliciteerd! Veel succes met de onderzoeken. Inşallah is het inderdaad niks. Hoe is Batuhan er zelf onder? Met Ilias gaat alles super! Hij is lekker vrolijk. Hij doet het ook goed op het KDV. Alleen zijn mijn man en ik daar nu al 3x ziek van geweest. Eerst alledrie de griep, daarna Ilias koorts en wij buikgriep en afgelopen weekend wij de buikgriep en Ilias niks. Maar hij blijft steeds blij! Dat is heel fijn. Alleen nu komt hij ineens ook 's nachts weer, terwijl hij van 10 tot 6 doorsliep. Deze week is dat helemaal zwaar, omdat mijn man (die is üsteğmen) er niet is. Maar mijn moeder springt af en toe bij met wat huishoudelijke dingen. Verder ook heel druk hier, want over 11 dagen gaan we verhuizen! En nee, mede door de verhuizing hebben we dit jaar geen geld voor vakantie... Misschien een keer een weekendje weg, maar dat zien we dan nog wel.
Goodmorning ladies, Hier ook geen vakantie, heb in die tijd wat anders te doen . Fijn dat het zo goed gaat met Ilias!