Turkse mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door SushiLover123, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ecsa dat dacht ik ook ton ik het voor het eerst hoorde. Maar het is superrrrrr lekker. Je proeft de spinazie niet het lijkt heel erg op pistache de smaak in plaats van ispanak.

Nazli ik had het recept ben het kwjt. Maar ben ook wel benieuwd. Kan ik het is maken. Hoewel ik ben begonnen met het Cambridge dieet.

2. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    En dat met het Turks leren, idd ik moet het maar gewoon spelenderwijs brengen. Het is echt moeilijk joh, want dan wil je haar iets duidelijk maken en dat snapt ze dan niet dus zeg ik het weer in het nederlands. En zo blijven we dus gewoon erin hangen. Maar ik ga het gewoon proberen vol te houden.

Net werd ik gebeld door de creche dat ik mijn zoontje (7 maanden) moest komen halen. Hij heeft weer 39,1. Ik snap er echt niets van. 2 weken geleden had hij dat ook, alleen maar 3 dagen hele hoge koorts en verder helemaal niets. En nu dus weer. Echt vreemd, hopelijk heeft hij niet iets ernstigs onder de leden.

Oh en dames, ik had het toch over die boete als je je kind te laat bij het consulaat aangeeft? Nou die boete was 23 euro :)

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Hahahahahha fout!!!! Dan mag het niet he mama?! Oohh vreselijk he, ben je op dieet zie je ineens overal lekkers en lekkere recepten voorbij komen! Ik ken het maar al te goed, helaas.. :(

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
  5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
  6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hahahaha ja zit heel internet op te speuren op lekkere recepten enz. :D maar ben nog maar gisteren begonnen. Eerst bijna 2 weken gdaan en bijna 6 kilo kwijt. Later werd batuhan opgenomen en begon ik weer te eten. Dus die 6 kilo zitten er weer aan.

Ik woog op mijn aller zwaarst 152:$:$:$:$:x
    Daarn toen Batuhan zo ziek was bijna 30 kilo kwijt in niet eens 2 maanden tijd. En nu ben ik 121,8 Ik ben nog noot slank geweest. Misschien gaan we in juli voor een maand op vakantie naar Turkije. Ik wil dan echt niet zo gaan. ik wil ook gewoon kleding kopen omdt ik het mooi vind en niet omdat ik geen ander keus heb. Ik ben nog ''maar'' 22:(

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ja echt spinazie wordt helemaal fijngemalen in een mutfakrobotu. (wat een zin :D)

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
  9. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    hahahah ik kan het volgen! :) maar wat een onzin, waarom doen ze er dan niet gewoon pistache in. want zo ziet er eruit en jij zei dat het ook zo smaakt? Het ziet er een beetje chemisch uit op die foto's :(

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    euhh das een goeie vraag! :D

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ja ik snap je heel goed lieverd. Ik ben dan niet zo zwaar, maar ik tors ook 30 kilo overgewicht mee en je zit gewoon niet lekker in je vel zo. Ik heb ook met de zomer, wij willen met vrienden op vakantie nou het zweet breekt me al uit als ik mezelf bij dat stel in badpak (bikini denk ik niet eens meer aan) voorstel. Maar toch stug door blijven (vr)eten he? Vreselijk, eten is echt mijn zwakke punt!

Maar heel goed van jou dat je aan Cambridge bent begonnen, hopelijk heb je er dit keer meer succes mee! Maar laat die sites dan gewoon, niet naar kijken krijg je alleen maar trek van!

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mijn moeder vertelde me dat het heel erg lekker was,, dus ik heb het ook nog niet geproefd.. Maar ik heb ispanak thuis, dus ik wil het een keertje maken,, Een gewone kek kan ik wel maken, maar een krem santi en waar de ispanak in moet weet ik niet...

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zal het denk ik met mijn moeder maken en dan kijk ik wel hoe zij het maakt.. Ze kan beter dan mij koken...

Hmm ik hou heel erg van pistache, als het de smaak van pistache heeft, dan zal het wel heel erg lekker zijn..

Ik moet ook een keer beginnen met dieten,, Maar hier komt er echt niets van...

Hoe is zon cambridge dieet??? Wat eet je zo op een dag allemaal??

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mijn zoontje leert nu turks, want op school gaat hij toch vanzelf nederlands praten.. Maar het probleem hier is dat hij nog niet kan praten(ook geen anne en baba) en hij is bijna 2 jaar...

beterschap met je zoontje... Ben je wel naar de dokter geweest,, want een kind heeft niet voor niets koorts... Misschien heerst er een virusje of een ooronsteking...

haha wat een hoge boete;)

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
  16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Het lijkt zeer op pistache...

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ecosa, beterschap met je zoontje. En die 23 euro was vast een rib uit je lijf haha.. onzin eigenlijk die boete.

Hier spreken we ook veel Nederlands hoor, ik spreek dan ook (nog steeds) geen Turks dus dan gaat het vaak automatisch. Ze heeft wel bepaalde woorden dat ze het in het turks kent en niet in het nl (aka - schoenen, goz - oog en op haar manier: bieeer, iekie, uuuts! haha). We zien wel hoe het loopt, bij mijn schoonfamilie praten ze alleen maar Turks tegen dr dus zal ze zich toch moeten redden ;)

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    #618 nazli21, 25 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
    Hoelang ben je??? voordat je het weet is het zomervakantie,, goed volhouden meid... ben je ook aan het sporten?? alleen dieten zal niet genoeg zijn.. Hopelijk val je wel snel af... Moet ook afvallen, maar 10 kilo ofzo.. maar het gaat heel er gmoeilik.

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Nazli ac ölüyorum (ik verga van de honger :p) Je mag helemaal niks eten alleen 3 shaes of 2 shakes en 1 soepje per dag en verder liter water. Na de tweede week mag j ook 1 reep per dag dus dan kan je bijv in de ochtend een shake s'middag's een reep en s'avond's een soepje.

Ik zit nu al de hele tijd 1 boterham met kaas kan toch niet zoveel kwaad... hahaha maar nee ik houd mij in.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Respect hoor!

Deel Deze Pagina