wij hebben ook een schotel gekocht 4 jaar nadat mijn man naar hier is gekomen. @ lady dilara vind ik ook een heeeeele mooie naam, alleen mijn man wil er niet aan. gelukkig heb ik een hele lijst nog te gaan hahah
HIer ook geen schotel hoor . Mijn man kijkt meestal voetbal en Kurtlar Vadisi (komt dat uberhaupt nog wel eigenlijk?) bij zijn ouders. Hij wil wel graag een schotel , maar vind dat er vaak zoveel bagger word uitgezonden op de turkse tv (shame shame ) LadyXochi: Mooie naam meid!
Gunaydin meiden Hier een erg verkouden en zieke batuhan sinds donderdag zijn we al zo aan het tobben. Maar het wordt alleen maar erger met zijn koorts hoesten en slijm wat hem vreselijk dwars zit. donderdag en zaterdag avond op de SEH beland niks aan te doen uitzieken zeggen ze. Maar hij krijgt er wel steeds meer zuurstof dalingen door. dus net weer even zijn eigen kinderarts gebeld die belt mij straks terug. Hier echt alleenmaar turkse zenders heel soms nl zenders. Hier kijk ik aski-memnu yaprak dokumu melekler korusun kucuk kadinlar (vind het wel steeds minder worden) kavak yelleri (ook niet echt super leuk meer) kurtlar vadisi (kijkt mijn man maar niet zo favoriet meer als eerst) sow hahah dat zijn er wel een paar en op dit moment staat ATV aan met de programma van muge anli. Echt erg 3 kindjes met het suikerfeest tijdes het snoep verzamelen kwijt geraakt en al 8 dagen niks gehoord of gevonden Hoe is het verder met jullie meiden? Lady mooie naam meid wij (of beter gezegt ik hahah mijn man wilde het liever niet had twee nichtjes met dezelfde naam) dacht ook aan dilara als het een meisje zou worden. en verder vond ik aleyna ook erg leuk. en op internet in zo een namen lijst zagen we ook misra (zonder puntje op de i) staan en gizem was ook wel leuk alleen misra was een twijfel geval Elam ik heb je al een tijdje geleden toegevoegd maar nog niet online gezien. Had je mij al geaccepteerd. Roosje schat ik heb je pb ontvangen zal dalijk even reageren. eerder geen tijd gehad was aan het typen maar batuhan kreeg weer zo een vervelend hoestbui
tirtil, ik vind kucuk kadinlar ook steeds minder worden. Vooral nu Yeliz als **** werkt jeetje. De serie heeft een hele andere wending
Aah oke, maar aangezien ik hem er niet meer over hoor zal hij het vast ook niet meer zo leuk vinden haha. beterschap met Batuhan, Met Allah's wil is hij snel beter!
Elif ik vind het nog wel leuk om te kijken maar het uis niet zo dat ik niet zonder kan ofzo. Het was wel te voorspellen dat yeliz de verkeerde kant op zou gaan. Ik vind het best jammer dat elif er niet meer is maar ja son bahar keek ik ook eerst maar nu niet meer vind het 10x niks nu. Parmakliklar ardinda kijken we ook (pff nu ik het zo terug lees kijk wel veel series hoor maar het meest favo zijn aski memnu yaprak dokumu melekler korusun en nou ok nog 1 dan parmakliklar ardinda Meryem amiin lieverd dank je wel. idd mijn man vind het ook niet meer zo super boeiend.
Tir@ meid beterschapp! Zeynep is ook verkouden.. Neusspray lijkt te helpen. Best zielig voor ze.. Hele volle neus waardoor ze niet kunnen ademen Kucuk kadinlar was voor de seizon leuk.. Maar nu vind ik het saai. Ook omdat Elif eruit is! In plaats van Kucuk kadinlar kijken wij Papatyam.. Deze week is yaprak dokumu en aski menmu super spannend! kan niet wachten Wij kijken bij nooit naar nederlandse kanalen *schaam schaam* Meryem@ Irem is al bijna anderhalf toch? Denk je ook aan een tweede? Zeynep is volgende week 1 jaar zit nu al bij mij te kriebelen. Maar manlief wilt nog niet. Hij wilt dat Zeynep zindelijk is. Maar ik kan niet wachten
Mrb kizlar, Om ff terug te komen op het geboortekaartje turken kennen dat niet.. alleen de vernederlandse versie hihihi. Hou op over schotel staat altijd op voetbal wat me neus uitkomt. Maar dames vroeg me af wat jullie vandaag gaan maken voor eten
Meiden batuhan moet naar het ziekenhuis. Gaan we weer... Met de wil van Allah komen we gewoon samen weer lekker naar huis vandaag en is er niks aan de hand. (gewoon zwaar verkouden en een buikgriepje en ws een infectie zou je zeggen) maar met batuhan zijn verleden wilt zijn arts hem toch nog een keer zien. Willen jullie smeekgebedes/ (duimen) doen voor hem. Ik laat het jullie weten
Roosje08: Ik wilde inderdaad al een tijdje en ben nu officieel met de pil gestopt. Ben nog niet echt aan het klussen voor een beeb hoor, we zien wel hoe het loopt. Bij de eerste had ik toch wel een soort van 'druk' omdat je zo graag een kindje wilt en ga je echt letten dat je klust op je vruchtbare dagen, maar nu heb ik zoiets van.. Als het nu zover is is het welkom, maar over een half jaar is ook allemaal best, ik wil wel dat het leuk blijft. Alles met Allah's wil natuurlijk. Misschien moet je toch nog maar eens met je man praten he, haha. Zindelijk zijn duurt nog wel eventjes toch Celia: Ik eet alleen vandaag en denk dat ik een sajoerboontjes maak (indonesische boontjes) omdat mijn dochter dat zo lekker vind. Denk met wat rijst en heb nog wat vis in de koelkast liggen dus moet dat maar opmaken.
Ay tirtilisko! Veel succes! GeƧmis olsun! @ceilia: Ik wil al de hele week rundervinken met rode uienjus maken.
Hey wat leuk turkse mama's !!! Ik ben nie zo handig op de site en was gewoon beetje aan t rondneuzen en kwam ineens deze topic tegen Wist nie dat er aardig wat turkse mama's zijn op de site en ook niet nederlandse mama's (of mama willen worden) met turkse man etc, echt leuk hoor Ik ben zelf volbloed turkse en ben Konyali Word 5 okt 27 jr en ben sinds 21 Augustus 2009 trotse mama van een zoon!! Ik ben wel in Nederland geboren en aardig vernederlands hihihi, wel Turkse opvoeding gehad hoor en beide ouders volbloed Turkse. Ik had altijd al erg eigen willetje en dat botste wel eens met mijn ouders he . Nou om lang verhaal jullie te besparen.....Ik heb altijd toch gewoon gedaan waar ik voor stond hihi, uiteindelijk accepteerde meerendeels mij maar gewoon zoals ik ben. Ben nu 2,5 jr samen met mijn vriend en zijn dus de trotse ouders van Lysandro Berkay ( ook een turkse naam bijgevoegd) Mijn vriend is volbloed Antilliaans en 21 jr oud (of jong hihi) Ik lijk niet op een Turkse zeggen velen (vaak hindoe of indo, dominicaans etc ) Heb vele piercings, 2 tattoos en een Pitbull hond jaja hahahaha. Tjah, weet niet veel meer te melden over mezelf, vind t erg leuk dat ik me mag voegen bij de dames hier
welkom snoopy Wat leuk je bent net mama geworden gefelicieerd! Maar kan het wel met een hond?? wat toevallig ook ik ben ook konyali hihi groetjes
Hooooi dankjewel, ben idd nog een kersverse mama om t maar op zijn hollands te zeggen hihi Konyaliyim (yani babam Cihanbeyliden, koy yani) Annemde orali ama Mersinde buyumus...Annem hayatta degil malesef Sen Konyanin neresindensin??? Velen van mijn fam en mijn oma wonen wel in Konya hoor...Je kent t wel met Turken, we wonen overal en nergens dus heb overal wel familie zitten hahaha En wat betreft hond: Ik ben altijd gek geweest op honden en mijn ouders zeiden dat doe je maar als je op jezelf woont hahaha, heb ik dus gedaan toen ik 16 was (jaja woonde al vanaf me 14de op mezelf vanwege omstandigheden) Heb nu sinds 4,5 jr een Pitbull en tot nu toe gaat t goed hoor met de kleine in huis erbij. WE houden t goed in de gaten, hond mag nie bij de kleine komen want dat vind ik nie zo fris en als ze erbij mag komen is t als ik de kleine vastheb om ff te snuffelen aan zijn voetjes of billen hihi . En de hond laat de kleine met rust, schuilt in de gang als de kleine huilt en als de kleine op de bank slaapt kijkt de hond toe van een afstand. We kijken t gewoon aan hoe t gaat, mocht er wat gebeuren dan is t ander verhaal, kind komt voor alles!!! Maar hond in combi met kind gaat tot nu toe goed hoor Ik ben egt een hondenmens dus hopelijk blijft t goedgaan
Tir@ Ik ga zeker dua's voor jullie doen! Met de wil van allah komen jullie vandaag samen weer naar huis. Veel sterkte!
Hoi snoopy, cihanbey ken ik wel ik we komen naast een dorpje daarvandaan ken je vast wel. kulu(fornia) hahahaha! Maar ik ben hier geboren Me man niet die is daar geboren. wel goed vn je dat je sterk in je schoenen staat en gewoon heb gedaan wat je moet doen. ( heb het over je vriend) als ik een nederlander of ander ras was tegengekomen had ik het ook gedaan. ik viel nooit op turken toch ben ik nu met een lieve turkse jongen wat liefde allemaal kan doen he? Ik moet weer verder fijne dag verder groetjes
Ja Kulu ken ik wel En bij deze vriend hoefde ik nie sterk in me schoenen te staan, ze hebben t al tijdje opgegeven met me whahaha. Waqs meer bij mijn vorige 2 relaties dat ze dwars zaten...maargoed eind goed al goed. Heb hoop meegemaakt en ben nu supergelukkig met mijn leven en gezin! Liefde kent geen ras idd, fijn om te horen dat je gelukkig bent met je man Fijne dag meid! -x-
@Celia & Snoopy Ben ook Konyali! Haha Welkom trouwens snoopy!! Leuk dat je je ook toevoegd bij het clubje!! En gefeliciteerd met je kleintje! Celia, ik maak vanavond pompoensoep en nasi! Ben jij er al uit? @Tirtilisko he meid, ik heb je wel geaccepteerd, maar ben de laatste tijd niet online gweest! Vandaar dat we elkaar nog niet gesproken hebben! Ik zal vanavond effe kijken! Sterkte met Batuhan!