Turkse mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door SushiLover123, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Aşırı sıcak... niet te uit houden :( Stuur maar wat regen naar hier dan stuur ik wat zon naar jullie ;) Het is de heetste zomer sinds jaren. 80 % vocht. De temperatuur is rond 35 graden maar de gevoelstemp zo'n 52 graden, its all over the news ;) De klima's zijn overal uitverkocht :D
    Ik heb groot respect voor iedereen die de Ramadan vol houd onder deze temperaturen, maşAllah.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja inderdaad, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Kun je ook wel zeggen dat ze in de sahara hogere temperaturen hebben, maar daar is het niet zo vochtig... Man man... Succes hoor!

3. Papatya

Papatya Actief lid

10 jul 2010
    134
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is het stil hier??

Ik heb geprobeerd om alle berichten te lezen.

Uiteindelijk maar opgegeven :).

Hoe is het met de dames?

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het is idd heel erg stil.
    Een vraagje misschien weet een van jullie het.
    We willen graag met de kleine eind maart naar de familie toe, vinden dat zij ook recht hebben hun kleinkind zo klein mogelijk te zien.
    Nu vroeg ik al bij het vakantietopic vanaf hoe oud de meesten.
    Nu moet Maart wel kunnen, maar een meid raadde me aan te wachten met boeken tot hij er is.
    Maar als we een annuleringsverzekering hebben en er zou iets voorvallen waardoor we niet kunnen gaan, als hij te vroeg is ofzo ( brr wil er niet aan denken en dan bedoel ik echt veel te vroeg) dan moeten we toch kunnen annuleren, is het niet?
    xxx

5. Papatya

Papatya Actief lid

10 jul 2010
    134
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elif

Het is verstandiger om te wachten omdat je ook de gegevens van de kleine moet doorgeven

Naam+ geboortedatum en natuurlijk geslacht.

Na de bevalling kan je wel meteen boeken.

Wij hebben hier nu ook al zin in vakantie.

vanwege mijn rust wordt het dus ook na de bevalling.

Papatya

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Qua annuleringsverzekering: Lees HEEL GOED die voorwaarden na, want het zijn een stelletje smeerlappen bij elkaar. Neem je een dure verzekering en als puntje bij paaltje komt, krijg je alleen je geld terug als je kind, partner of ouder overlijdt.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mmmm oke dan kunnen we idd beter wachten.
    Over de geboortedatum had ik nog niet eens nagedacht idd.
    Bedankt wel voor de reacties:D

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Je kunt inderdaad nog niet boeken.
    Wanneer ben je uitgerekend?
    Hier raadden ze af om voor de 4 maanden prikjes naar het buitenland te gaan. Wij gaan dus als ze 5 maanden is. (over 2 weken :D )

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je kunt wel boeken hoor! Je moet het even aangeven bij degene waar je boekt maar omdat een baby toch geen eigen stoel heeft kun je die zonder problemen na de geboorte bijboeken. Hebben wij ook gedaan.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Kan dat wel ja? Ons hadden ze verteld dat het niet kon. Al was dat ook allemaal via via nu ik er zo over na denk. ;)

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja het kan, we hebben het namelijk bij drie verschillende maatschappijen gevraagd en gedaan ;) en bij alledrie kon je de baby later bijboeken. Meestal moet je dan nog iets van 10 euro bijbetalen. Bij Turkish Airlines hoeft ze zelfs niet van tevoren bijgeboekt te worden maar kun je gewoon bij het inchecken zeggen dat de baby ook meegaat en betaal je ter plekke een klein bedrag.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Baby's zijn meestal toch gratis, alleen inderdaad voor het bijboeken, want haar naam moet wel op de lijst.

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij vliegen met 3 verschillende maatschappijen en overal moeten we wel betalen voor de baby. (wel weinig hoor)
    Het hotel is wel helemaal gratis.

14. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Voor een baby betaal je enkel administratiekosten.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij SunExpress 30 euro (best duur), bij Transavia betalen we 10 euro en bij THY 10 YTL. Irem mag dan wel op alle vluchten nog 10 kilo bagage meenemen

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties!! Vakantie was heerlijk, maar echt super warm. Ben blij dat we terug zijn ;)

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hmmm we wachten anders maar af tot hij geboren is, mijn ouders willen ook mee , en die hebben eigenlijk zoiets ( mijn moeder dan) dat ze lieverd heeft dat de kleine idd al een maand of 3 a 4 is.
    Daarbij komt dat mijn vader zeker wil zijn van goed weer ;)
    Dti stuurde mij idd een berichtje terug beter ook te wachten tot hij geboren was.
    Nu zal het wel niet zo heel moeilijk zijn in die tijd iets te vinden hoop ik dan.

Enise welkom terug!

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zie haar al sjouwen :D

19. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ok sunexpress heeft de hoogste prijs hiermee, maar de tickets zijn vaak véél goedkoper dan transavia en thy. Dus dat compenseert het ;)

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja daar heb je gelijk in Esila! Alhoewel ons (binnenlandse) ticket met THY (ok Anadolujet dan) ook niet duur was. Transavia was wel veel duurder, maar goed, we moesten toch helaas ook weer een terugticket hebben.

LadyXochi, ik vrees dat mevrouw een eigen koffer(tje) nodig gaat hebben met al die troep van haar, haha. Scheelt dat het zo warm is, ze zal het wel voornamelijk met rompertjes doen!

Deel Deze Pagina