En toen was het weer stil hier... Hoe gaat het met jullie allemaal ? Mijn man is inmiddels weer thuis sinds zondag cok sukur ! Het leger zit er eindelijk op ! Hij is inmiddels druk op zoek naar werk... Meiden, weten jullie nog een mooie originele turkse of arabische jongensnaam ?
Eindelijk meid dat hij thuis is!!! Nu samen genieten van de laatste weekjes. Ben eens benieuwd welke namen sommigen nog hebben. Mijne kende je al xxx
Dankje meis ! Ja jouw namen wist ik al... Ik weet het echt niet meer En nog maar 6 weken ! We moeten echt een beetje opschieten...
Wat fijn dat je man weer thuis ie Esila! Een naam... kan je niet helpen! Wij hadden 1 jongensnaam, en die wil ik aan onze zoon geven in de toekomst insaallah. Dus die houd ik lekker voor mezelf. Maar ik wens je heel veel succes met het vinden van een naam. Als er wat te binnen schiet dan zal ik het zeker melden. Maar ik weet niet wat je mooi vindt, natuurlijk. Ik vind bijvoorbeeld Kaan een erg leuke naam... en zo heb ik er wel meer, maar daar moet je maar net van houden he?
Dankje Duchess. Die naam is bij ons ook eens voorbij gekomen maar vind hem wel gaan maar niet dat je zegt super en vind het niet zo passen bij de naam van ons dochtertje 'Celile'.
Moeilijk Esila ik heb ook nog een lijstje namen maar dat is ook niet jouw smaak vrees ik! Ik dacht dat je wel 1 of 2 mooie Arabische namen had gezien? Maar die zijn het ook net niet? 't is vervelend hoor, ik was ook zó opgelucht toen wij eindelijk (in de 37ste week....) de naam eindelijk hadden. Schiet het al op met werk vinden? Hier druk bezig met dingen klaarleggen voor vakantie en laatste dingen kopen....pfff ik schiet wel een beetje in de stress als ik aan de reis denk, maar goed, gelukkig vertrekken we pas op zondag, kan zaterdag dus nog even door het huis en inpakken want ik moet tot vrijdag gewoon elke ochtend werken.
@ Esila Wat fijn dat je man terug is. Een naam passend bij celile wat er 123 binnenschiet Celal Cemal Cenk Kerem past niet heel erg Wat is het toch moeilijk, of anders ff op internet surfen? Groetjes Papatya
Hoi allemaal, Da's een tijdje geleden dat ik hier schreef. Aan mama's met hun eerste baby's op schoot.. Wanneer willen jullie een tweede kind ?? su.
Oh ik zou zo weer een 2e willen... Maar wacht nog even. Sowieso hebben we waar we nu wonen maar 2 slaapkamers dus geen kamer meer over. Daarbij hebben we andere dingen in t vooruitzicht (verhuizen met onze winkel o.a.) en wil ik over een jaartje of 2 eerst verhuizen naar een andere woning. Daarna wil ik voor een 2e gaan. Heb altijd gezegd een tweede als de eerste bijna naar school gaat, dat lijkt me het fijnst!
Mijn kanjer is nu bijna 20 maanden en ik ben zwanger. Vindt het fijn dat ze samen kunnen opgroeien. Ik scheel ook 2 jaar met mijn broertje, heb het ook altijd fijn gevonden (nu nog steeds). Papatya
Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan maar hij was (gelukkig!) negatief. Dacht het wel, maar wilde het even zeker weten. Wij willen ook graag een tweede, maar moeten ook eerst verhuizen en Irem moet echt wel even iets ouder zijn nog. Wil minimaal nog een jaar wachten met zwanger worden.
Ik zou ook graag een tweede willen, maar mijn man wil liever wachten. Ik vind het fijn als ze samen opgroeien en een niet te grote leeftijdsverschil tussen hen zit. Maar plannen zoals verhuizen gaan opdit moment helaas voor. Dus ik hoop zo snel mogelijk te verhuizen en dan gelijk een tweede kind!! Zoals ze altijd zeggen: Allah'tan hayirlisi!!
Ik ben zelf enig kind. Had het wel leuk gevonden als ik een broer of zus had gehad... Mijn man heeft één broer. Die is 20 maanden jonger dan hem. Dat vind ik een mooi leeftijdsverschil. Ik denk dat wij in november ook gaan kijken of we al gaan proberen voor een tweede... Ik ben vandaag op sollicitatie geweest en heb een leuke aanbieding gehad! Nu eerst nog even babbelen met mijn huidige baas... Als hij niet over de brug komt met een verhoging, dan ben ik weg daar.
Hey dames, Ik ontdek nu pas deze topic.. haha Ik wil me ook graag bij jullie voegen.. (als het mag natuurlijk ) Ik ben getrouwd met een Turkse man en samen hebben we 2 dochters.... groetjes Esin
Wij zijn ook bezig voor een 2e Morgen ff klussen! hihi Jongensnamen - Mikail ( zo heet mijn zoontje ook ) het staat voor onze 2 geloven. De engel michael die satan uit de wereld dreef - Toprak ( vind mijn man een mooie naam, maar ik niet echt ) - Semih ( vind ik erg mooi ! ) - Cetin - Alaa ( zo heet het neefje van een goede vriend )
Welkom Esin! Ik vind Semih geen leuke naam als ik eerlijk ben. Komt omdat het in het Nederlands een soort verkleining is (semmy/semmie) en zo klinkt het ook, vind ik. Voor mijn gevoel past die naam dus niet bij bijvoorbeeld een man van 30.
@Adorable, Weet je toevaliig ook de betekenis van Alaa, heb er namelijk nooit van gehoord. @ Esin, Welkom. @ LadyXochi, Nou hopelijk bied je huidige werkgever je wat meer . Zo niet dan ben je weg. Papatya