Hee meiden Ik woon in Haarlem en heb een dochter van 16 maanden. Op de buurt zijn wel kindjes, maar ze zijn of een stuk ouder of een stuk jonger. Mijn vriendinnen met kindjes wonen wat verder weg, Amsterdam, Uitgeest, Beverwijk... Nu lijkt het me zo leuk wat moeders in de buurt te leren kennen, om misschien over een tijdje eens wat af te spreken, kindjes met elkaar te laten spelen, ervaringen uit te wisselen...enz... Dus ik dacht laat ik hier eens een beginnetje maken! Lijkt dat je ook leuk? Groetjes van mij!
das mooi mijn dochtertje is net iets ouder dan jouw dochter, nu 19 maanden. En ja hier in het dorp heb ik geen vriendinnen/kennissen en al helemaal niet met kinderen, dus dat is toch lastig. M'n oude studievriendinnetjes wonen ergens verder weg en zijn over het algemeen nog kindloos dus daar heb ik de laatste tijd steeds minder contact mee helaas, logisch maar wel jammer.
Jammer he. Ik heb een poos geleden een topic geopend over een vriendin die me nogal in de steek liet wat dat betreft, omdat ze niks met kinderen heeft, zo zegt ze zelf. Hoor van veel moeders dat hun wereld wat dat betreft wel klein geworden is. Werk je ook? Wat doe je? Ik werk in amsterdam, in de psychiatrie.
Hoi, ik woon in velsen, maar Luca is wel al 2 en een half.. Ik weet niet of er nog meer mama's mee komen schrijven uit deze buurt, die wat oudere kindjes hebben, maar gezellig is het wel, om wat mensen uit de omgeving te leren kennen!
Ja lijkt mij ook! Geeft niet joh dat je al een wat "ouder" kindje hebt! Gewoon gezellig, toch? Woon je in Velsen Noord of Zuid?
nou das toch leuk ik herken het wel hoor, mijn wereldje is ook een stukje kleiner geworden. Niet dat ik het een ramp vind, maar toch.. ik werk in de haarlemmermeer in een bibliotheek. 4 dagen in de week. gezellig sannaa
Jullie werken dus? Ik niet. Ik ben thuis, maar Luca gaat nu wel 2 keer per week naar de peuterspeelzaal. Dat is wel heel erg lekker. Kan ik lekker schoonmaken, zonder peuter die mee wil helpen. ik woon trouwens in velsen zuid. Wel lekker om zo dicht bij zee te wonen, vinden jullie dat ook? Wat zijn jullie tips uit de omgeving? Met kinderen vind ik de zee wel echt geweldig!
Ik ga niet zo vaak naar de zee, moet ik vaker doen! Ik vind momenteel zwemmen in t zwembad met een dreumesklasje (zingen en spelen in t water) heel erg leuk.
het is ook heerlijk om naar de zee te gaan. Wij wonen vlak bij het Groenendaalse bos, dat is oko heel fijn hoor, we zitten er met 10 minuutjes en dan even wandelen, naar de kinderboerderij en ze hebben daar oko een speeltuin, ideaal. Mijn schoonouders wonen in Castricum dus ook vlak bij zee, gaan we nog wel eens doen ik en dochterlief zwemmen niet maar wij gymmen samen, dat is ook heel leuk met al die kleintjes.