Aleyna, alara dilara, gizem, misra zonder puntje op de i Ik vind dat het voor jongetjes wel moeilijker is. Maaaaaar reageer eigenlijk voor iets anders Canan lieverd zie dat je zwanger bent. Ik ben zoooo blij voor je. Hoop dat alles goed zal gaan
Nog wat leuke namen, maar ik durf niet zeker te zeggen uit welke cultuur..! (sorry!) Jongen: Ilyamo Elyamo Meisje: Eliana Adriana @ allen: mooie namen staan er tussen zeg!
Ik heb de mooiste namen al gekozen voor mijn kids! Meisje: Elena: licht Cemre: 3 warmtebronnen die de komst van de lente inluiden en vallen op aarde, water en lucht Jongen: Arda: Groot, sterk en machtig Cem: letterlijk vertaald; bijeenkomst. Bij ons Alevieten staat het voor onze heilige geloofsbijeenkomsten.
Hallo dames, Ja ik ben idd al zwanger toch spontaan gelukt terwijl we in januari met iui zouden beginnen! Tjah wonderen bestaan En mijn naampjes staan al vast ! als het een meisje word Ceyda en een Jongen Deniz-umit umit is hoop en dat hadden wij dus wel toepasselijk! @ Ecosa cem ken ik wel jah ben zelf ook aleviet alleen wij doen geen bijeenkomsten enzo.
Ceyda heb ik ook in mijn hoofd gehad, maar ik had er zoveel * schaam schaam* Mijn man vond Aleyna en Arda dus heel erg mooi, en in ons geval vind ik dat hij dat wel verdient, want hij doet er ook alles aan mijn wens in vervulling te laten gaan!
Heb er nog een naam bij . Aydin, mustafa zijn oudste broer heet zo vind ik heel leuk voor hem en ik vind de naam ook mooi. Alleen de 2e naam wil mustafa dan veranderen in mehmet ( vader van mustafa) mmmm ben ik niet zo voor!
HOI HOi Onze zoontje heet Ayden komt van Aydin alleen hebben we de i veranderd in een e voor de uitspraak hij is namenlijk half turks Zijn tweede naam is Deniz.
Wat leuk charisma, ja hij staat nu op ons lijstje erbij. Mijn man is ook turks en ik ben nederlandse. Deniz als 2e naam hebben we ook al in de familie van het zoontje van zijn zus : Mehmet Deniz.
Deniz vind ik ook wel leuk alleen je hoort het best veel, en ik vind het eigenlijk alleen leuk voor een jongen, niet voor een meisje (maar het kan allebei)
Wat grappig! Ik vind Deniz ook alleen mooi bij een jongen..klinkt weer heel anders dan bij een meisje.. En dat was ook onze keuze gweest voor als de baby een jongetje zou zijn..Wij zijn nu hard op zoek naar meisjesnamen... ---------- Iemand trouwens ideetjes voor wat straks bij Arda past..We denken aan 2 namen..roepnaam moet passen bij Arda en het liefst een naam met 3 of 4 letters.. Haha..ik vraag wel erg veel.. We hebben wel enkele namen, maar misschien komen we nog andere tegen ( hoewel ik denk dat we toch bij de eerste namen zullen blijven hangen)
Ayla Ayda Ayca ????? Was maar een suggestie de namen staan al klaar bij ons we gaan niet veranderen meer