Hallo meiden, sorry weet er zijn hier al topics over geweest , en nogmaals sorry dat ik weer een topic over de namen open. Maar vroeg me af welke Turkse namen jullie mooi vinden of hoe de ( half) Turkse kindjes van dit forum heten. Liefs Elif
ik snap dat je nu heel erg twijfelt... ik heb geen verstand van turkse namen maar wat ik hier voor bij zag komen daarvan vind ik ayla, esra en emre heel leuk! en ook nederlands klinken!
Manlief begon te twijfelen en was bang dat de kleine misschien geplaagd zou worden met de naam? Hebben maar een lijstje gemaakt maar de naam staat er zeker nog tussen. Ik vind hem nog steeds erg mooi
Zal vast een leuke naam komen! Succes! Ik zou trouwens zo ff geen namen weten. Mocht ik wat tegenkomen, dan hoor je het van mij.
Bulent Levent Haydo Deniz Younas Murat Emra Farid Ferrat Sennah Cem Rumi Hamza Ferran Tahsin aylan Gulai Esma Nabat Semmat Ferra Nesla Sannah Uzgül Uzlem Sunduz Punar
Hij is bang dat ze van han haan gaan maken en sey in de engelse vorm gaan zeggen. Zeg haan. Maar denk dat ze van elke naam natuurlijk wel iets kunnen maken.
Ik kan je niet helpen aan nieuwe namen helaas. Ik denk dat je man wel een beetje ver doordenkt qua ploaagmogelijkheden want zonder je uitleg snapte ik de 'plaaggevoeligheid' niet. Er is geen enkele naam die totaal plaag-proof is. Mocht je man toch teveel twijfelen zou ik voor een andere naam uit jullie lijstje (waar je de poll van had) kiezen. Ik vond ze allemaal mooi.
Devy denk dat je gelijk hebt. Deze stonden ook nog op ons lijstje: Arda Yunus Emre Güven ( krijg je al snel gwen als uitspraak maar is in nl weer een meisjesnaam) Altay. Maar blijf toch een voorliefde zelf houden voor Seyhan.
Hey Elif, hoe moet seyhan wel worden uitgesproken? ik zou van sey ook het engelse say maken. van han trouwens geen haan. wat vindt je van Nessim of Levi? succes
Elif ik vind het een prachtige naam! en op alle namen kun je wel iets verzinnen om een kind mee te plagen. Is het niet omdat het ergens op rijmt, dan valt er inderdaad met de uitspraak wel wat te plagen.