Seejhan is het uitgesproken. Ik zit mijn man maar aan te tikken en te zeggen ze vinden Seyhan een prachtige naam Mama vliegt Bedankt dames!
Bedankt lieve meid Youngmom ik ben net iemand met voorkeur voor y's hihi Nu moet ik wel zeggen dat de achternaam ook met een Y begint
Ik blijf erbij dat seyhan een mooie naam voor jullie kleine is.. Elke naam heeft zijn pest gevoeligheden. En ik denk dat de meeste mensen bij het lezen wel de goede uitspraak hebben..
@Mimi83 Ik denk ook dat de uitspraak niet zo veel problemen op zou moeten leveren. Overigens heb ik zelf een Scandinavische naam die wel in 90% van de gevallen verkeerd wordt uitgesproken, maar een trauma heb ik er niet van. @Elif Por je man nog maar een keer van mij. Als dit voor jou/jullie dé naam is, is het toch goed en laat je niet van de wijs brengen door anderen. Het is gewoon een mooie Turkse naam <punt>!
Bedankt lieve meiden Ja Eylem dat weet ik idd stond ook op het lijstje bij ons alleen is het geen meisje natuurlijk hihi. Devy heb hem ff goed een por gegeven Mimi lieverd dank je wel