We willen deze regel niet aanpassen. Helaas kunnen onderwerpen als politiek en religie voor veel onrust zorgen.
Erdogan: Van gevierd democraat naar gevreesd autocraat | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl ...
Ja ik snap het wel...alleen als het een topic is dat direct al over politiek gaat kun je eigenlijk moeilijk verwachten dat het niet over politiek zal gaan... En dan is de vraag...wanneer is het teveel.
Het wordt steeds gekker daar: Turkish Airlines ontslaat tweehonderd werknemers vanwege couppoging | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Turkije vaardigt arrestatiebevel uit tegen 42 journalisten | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Nou ja als je elkaar gaat uitschelden, beledigen, bedreigen dan lijkt het mij wel genoeg haha. Ontopic; Het wordt echt een eng verhaal. Iemand met een kritische noot wordt direct de mond gesnoerd. Het zal voor vele ongetwijfeld erg bedreigend voelen om daar te wonen.
'Turkije zal Nederland om hulp vragen bij aanpak Gülen-aanhang' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Wauw... en weer een schepje er bovenop.
Nou idd, maar die nemen geen standpunt in hoor, wordt weer een hoop politiek gel*l...het zou echt eens grappig zijn als Rutte zou zeggen: Erdogan hou je bek
Ik denk dat Zijlstra dat wel wil doen En Wilders gaat een nieuw woord verzinnen... Gok ik zo. Maar even serieus dit werkt toch op een mens zn lachspieren. Al is het eigenlijk om te janken.