Had zaterdag een bod uitgebracht op een jas van Vingino, kreeg mail zaterdagavond van de koper dat het bod akkoord was ik weer terugmailen voor de gegevens vervolgens geen reactie ik zie de biedingen wel omhoog gaan Vanavond onder een andere naam een hoger bod gedaan gaat ze weer akkoord nou ja zeg laat die jas maar
Onder weer een andere naam nóg meer bieden en de deal proberen te sluiten. En dan vervolgens niks meer van je laten horen
Dat is idd niet netjes... is voor de ander gewoon pech hebben zou ik denken. Helaas gebeurd zoiets nog best vaak. Ik heb ook wel eens dingen toegezegd waar ik daarna nog hogere biedingen heb gekregen.. tja.. dat is gewoon pech voor mij en die hogere biedingen... als je iets afspreekt, kom je dat na vind ik..
Heb haar gemaild dat ik het inderdaad niet netjes vind om eerst akkoord te gaan en vervolgens niks meer van je laten horen geen reactie
Had je geschreven dat je het wilde ophalen? Ik vertrouw de advertentie niet zo. Als ze hem gekocht heeft voor 109 gaat ze hem toch niet verkopen voor 60. Waarom heeft ze hem dan niet terug gebracht naar de winkel.
Ik heb het andersom meegemaakt. Ik was akkoord met een bod, dus netjes gemaild. Koper laat niks meer van zich horen. De tweede bieder hetzelfde verhaal. Hun biedingen dan ook gewoon verwijderd en bieden ze daarna weer?! Als je iets niet wil kopen bied dan niet, want nu zitten we ermee.... Terwijl we het misschien wel aan een ander hadden kunnen verkopen. Wij hebben het idee dat diegene de boel flink heeft lopen bedonderen. Dus niet alleen kunnen de verkopers onbeschoft zijn maar ook de kopers.
Dit heb ik ook vaak. Soms zijn het mensen die zelf ook zoiets aanbieden en op deze manier kopers naar zichzelf toe halen: door bij jou hoog te bieden wordt hun eigen product aantrekkelijker.
ik wilde laatst 2 onwijs leuke jurkjes kopen op mp , verkoper wel pas 3 weken actief , en dan word ik al argwanend .. Kreeg een mail van verkoper dat ze akkoord ging met naar mijn idee een veel te laag bod , maar in de mail stond ook een vette waarschuwing van mp , dat haar emailadres al paar x was aangegeven als fraude..... durfde het niet meer ... Voor de rest is het bij mij altijd goed gegaan op mp !!