Hier geen Turkse, maar wel ervaring met een invalidentoilet (van toen mijn moeder nog leefde). Daar kwam, wanneer je het verkeerde knopje indrukte, ineens zo'n venijnig sproeiertje tevoorschijn... Wel heel erg gelachen. Mijn vriend die al jammerend, nat tot zijn sokken toe de WC uitrende... Ikzelf was ooit net op tijd weggesprongen, met als resultaat dat het plafond een uur later nog nadruppelde...
Op de kraamafdeling in het ziekenhuis hebben ze deze toiletpotten ook. Ik zou er ook wel zo een willen! Het is juist erg hygienisch volgens mij. Je hoort volgens mij wel eerst " af te vegen" hoor. En vervolgens de boel spoelen. X
Ik heb een bidet hier, maar gebruik zelf liever de gieter. Die vul ik met lauwwarm water voordat ik naar de wc ga.
Haha ik heb hier ook ervaring mee. Ik was op vakantie in Turkije en zette de wc-deur in de openbare toiletten van het hotel open, riep mn schoonzus en zette de kraan open. Haha die straal ging echt hard, recht in het gezicht van mijn schoonzus. Enorm gelachen met elkaar! Even later broer en man geroepen en 't zelfde grapje opnieuw uitgehaald :-D
wat heerlijk zo'n toilet! Gelijk schoon na het plassen. Deze zou ik graag willen hebben. Hoeft de wc niet vol te staan met flesjes water.
En ook serieuze pret als je er omgekeerd gaat opzitten . Oké, heel flauw mopje. Vergeet het me want ben moe en melig...
Als je niet je hele pot wilt slopen, je kunt ook een kraantje kopen dat je onder je bestaande wc-bril bevestigt. Gek dat ze het Turkse toiletpotten noemen, want het is een Japanse uitvinding. In Japan doen de WC's veel meer dan alleen maar water spoelen trouwens.