Ruzie gehad met kerel - en ik snap wel waarom!

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, als we dan toch bezig zijn...

Wij hebben hier gisteravond ook lopen ruziën.

Ik was diep teleurgesteld. Ik had het soepvlees met de nodige kruiden gistermiddag op een laag vuur gezet zodat we vanavond soep konden eten. Ik jubel van vreugde bij de voorpret van de overheerlijke lekkernij die ik tot mij mag nemen en verkneukel mij tijdens het tanden poetsen vol innerlijke blijdschap; jeeeej morgenavond ouderwetse oerhollandse zelfgemaakte soep! Niks staat dat nog in de weg.... Dacht ik!!!!

Behalve dan mijn partner die het nodig vond om het fornuis uit te zetten vanavond rond 18:00 omdat hij niet wist wat het was of wat we ermee gingen doen. Seriously? En daar laat je mij dan om 23:00 achter komen? En dan zegtie: nou ja, dan maak je het opnieuw. Weet je wat ik opnieuw moet maken? De keuze van get-the-heck-out-of-my-kitchen-and-out-of-sight!!!

Grrrrr!!!! Hij liet zijn schoenen ook weer slingeren in de net-opgeruimde-keuken, en een zaag en een plank en ik heb het hele zooitje in de vuilnisbak gegooid. Kom nou; ik blijf niet opruimen ;)

Ondertussen hebben we het alweer goedgemaakt en heeft hij zijn schoenen er weer uitgehaald en in de keuken laten slingeren - dus ik heb zijn schoenen naar buiten gegooid in de tuin; maar het steekt verder nog steeds. Ik heb nog steeds zin om keihard SUKKEL te roepen. Ik had mij echt verheugd op een kop zelfgemaakte soep.

Deel Deze Pagina