Welke apps gebruik jij zelf veel (buiten fb en whatsapp) en welke zijn populair bij je partner en eventuele kinderen?
Telegraaf Kruidvat voordeelkaart app Mama apps En de app van de camera op de babykamer. Altijd en overal die kleine kunne zie als hij in bed ligt.
Fb mag niet......twitter, youtube en Tumblr wel Die gebruik ik t meest. Verder niet echt apps die ik veel gebruik. Mijn kinderen doen vooral spelletjes op de telefoon van mijn man
nee Twitter enz ook niet Bedoelde echt buiten dat soort apps...omdat dat zo'n beetje de standaard apps zijn
Ikzelf: - line camera - myfitnesspal - Vine - eBay - iGrow Partner: - marktplaats De oudste - ABC phonics - coloring - rythm party - kids puzzle - YouTube (hij vindt elk kinderfilmpje en surprise egg filmpje out there)
Vaak: Marktplaats, vakantieveilingen, Ebay, KPN ITV, Fox Sports, Spotify, popcorn-time. Af en toe: NOS Teletekst, RTV Noord, RTV Drenthe, Youtube, ZP-App
Man, clash of clans Verder Hay day reclamefolder youtube Bankieren PopcornTime Kinderen veel lego apps, sarah cooking reken en taal die ik regelmatig afwissel Etc
Reclame folder app. Best fiends ( spelletje ) kids stand voor onze dochter. De appie app voor recepten
NOS app, fijn om op de hoogte te blijven en vooral de alerts bij belangrijk nieuws vind ik handig TuneIn Radio, om radio te luisteren Van mijn man : Soda Crush en Candy Crush haha Van mijn oudste: de Lego Duplo apps, Bobo app, Zappelin
WhatsApp uiteraard Een paar simpele zoals zaklamp, stopwatch. Receptenzoeker van Allrecipes Taalvoutjes
Nu.nl Weather pro Ing/ rabobank app Alle geocaching apps ( horen bij gpsspel wat wij veel doen als gezin) Greetz.nl Agenda app! Met stip vanwege gezamenlijke agenda man/mij/ kids op telefoon en ipads Citrix receiver ( inloggen werk) 4 elements Icketveiling/ vakantieveilingen Kids: Telekids app Clash of clans Dragonville Tafel leer app Letterschool Apps van my first app Kaia's quest
Hier de gitaarstemmen app, ABN app, buienalert en buienradar, Tom tom, 24kitchen app, safari, mp app, ds file en ds photo, spotify. Voor mijn dochter: Spotify, Zappelin app, puzzels voor peuters app en spelletjes voor peuers app.