Zandkasteel

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Lieve mensen,

Ik ben alvast een beetje aan het rondkijken voor de verjaardag van mijn zoontje lekker op tijd haha. Nou is hij waanzinnig gek van het zandkasteel, maar is er nou niks van te krijgen???? Geen slingers, ballonnen niets :( Is er iemand die toevallig weet waar ze wel iets hebben of andere tips om dingen zelf te maken dan maar?

Liefs Dani

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Via schooltv.nl kun je naar de webwinkel en daar vind je dingen van het Zandkasteel.

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ja had ik al gekeken, maar daar hebben ze dacht ik alleen de poppen en dvd's...maar dankjewel!

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  5. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Oh wat leuk zeg! Heb ook heel lang gezocht maar kon er weinig van vinden. Zo zochten wij een cd met alleen de liedjes. Helaas!

@ Ts, van het Zandkasteel is inderdaad weinig te krijgen behalve dan via hun eigen webwinkel. En misschien wat mensen kunnen maken? Of zelf?

Je zou ook heel simpel 'gewone' slingers kunnen gebruiken en dan tussen de vlaggetjes in uitgeprinte plaatjes van internet hangen.
    In de hapjes zelfgemaakte prikkertjes met een plaatje, een mooie poster maken van het Zandkasteel, een taart zelf maken of een foto van het Zandkasteel erop doen, in drinkbekers een rietje met een plaatje erop, etc.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Slingers kun je makkelijk genoeg zelf maken door op die papieren/plastic vlaggetjes-slingers zelf geprinte plaatjes van het zandkasteel te plakken.
    Idem met papieren hoedjes.
    Verder zou je kunnen kijken of je ergens foodprintjes kunt laten maken, zodat je kleine rondjes met een plaatje van het zandkasteel kunt laten printen, en die op cupcakejes kunt doen om te eten.
    En deze webshop heeft veel thema-zooi voor feestjes. Niks van het zandkasteel, zag ik zo, maar wel zon&strand-thema, dus daarmee kun je de sfeer misschien nog verder opleuken?
    Patchshopgirl

7. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    TIP!!! het zandkasteel komt ook naar het theater, misschien leuk om daar naar toe te gaan. Wij zijn volgend jaar geweest en was echt leuk, dit jaar gaan we zeker weer.

8. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    word toch zelf maken en de liedjes heb ik toen ook maar van internet geplukt wand de cd was nergens meer te krijgen :(

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Echt jammer want volgens mij zijn veel kinderen er gek van! Ik kan wel wat met tips die ik gelezen heb, ben absoluut geen crea bea, maar ik ga wel wat proberen. Thanx!!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bij Joepie de Kist verkopen ze volgens mij wel dingen van het zanfkasteel.

Moet je ff googlen dan kom je bij dir webwinkel.

Deel Deze Pagina