Lieve mensen, Ik ben alvast een beetje aan het rondkijken voor de verjaardag van mijn zoontje lekker op tijd haha. Nou is hij waanzinnig gek van het zandkasteel, maar is er nou niks van te krijgen???? Geen slingers, ballonnen niets Is er iemand die toevallig weet waar ze wel iets hebben of andere tips om dingen zelf te maken dan maar? Liefs Dani
Oh wat leuk zeg! Heb ook heel lang gezocht maar kon er weinig van vinden. Zo zochten wij een cd met alleen de liedjes. Helaas! @ Ts, van het Zandkasteel is inderdaad weinig te krijgen behalve dan via hun eigen webwinkel. En misschien wat mensen kunnen maken? Of zelf? Je zou ook heel simpel 'gewone' slingers kunnen gebruiken en dan tussen de vlaggetjes in uitgeprinte plaatjes van internet hangen. In de hapjes zelfgemaakte prikkertjes met een plaatje, een mooie poster maken van het Zandkasteel, een taart zelf maken of een foto van het Zandkasteel erop doen, in drinkbekers een rietje met een plaatje erop, etc.
Slingers kun je makkelijk genoeg zelf maken door op die papieren/plastic vlaggetjes-slingers zelf geprinte plaatjes van het zandkasteel te plakken. Idem met papieren hoedjes. Verder zou je kunnen kijken of je ergens foodprintjes kunt laten maken, zodat je kleine rondjes met een plaatje van het zandkasteel kunt laten printen, en die op cupcakejes kunt doen om te eten. En deze webshop heeft veel thema-zooi voor feestjes. Niks van het zandkasteel, zag ik zo, maar wel zon&strand-thema, dus daarmee kun je de sfeer misschien nog verder opleuken? Patchshopgirl
TIP!!! het zandkasteel komt ook naar het theater, misschien leuk om daar naar toe te gaan. Wij zijn volgend jaar geweest en was echt leuk, dit jaar gaan we zeker weer.
word toch zelf maken en de liedjes heb ik toen ook maar van internet geplukt wand de cd was nergens meer te krijgen
Echt jammer want volgens mij zijn veel kinderen er gek van! Ik kan wel wat met tips die ik gelezen heb, ben absoluut geen crea bea, maar ik ga wel wat proberen. Thanx!!
Mis kun je hier iets mee : Het Zandkasteel DVD TV-kinderserie | Tweedehands.nl Mis staat hier wel meer . Meer kan ik ook niet vinden , mis marktplaats nog?
Bij Joepie de Kist verkopen ze volgens mij wel dingen van het zanfkasteel. Moet je ff googlen dan kom je bij dir webwinkel.