kerstjurk bh probleempje

Discussie in 'De lounge' gestart door mikky1982, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ik heb een onwijs leuke kerstjurk gekocht. Nu zit ik alleen met het probleem dat je er geen normale bh onder aan kan. En helemaal geen bh is voor mij ook geen optie.
    Ik heb nog wel een srapless bh maar dat werk ook niet vind ik. En ook van die doorzichtige bandjes heb ik geprobeerd maar die snijden zo in mijn vel omdat ik een zware boezem heb.
    Hoe doen al die sterren op tv dat dan? Die hebben allemaal van die mooie jurken waar je geen gewone bh onder kan doen.
    Iemand een tip??

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik denk toch een duurdere strapless.. ander zou ik het ook niet weten..
    Zelf doe ik onder die jurken geen bh aan, maar ja.. 'k heb niet veel;)

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Er zijn toch ook van die plakbeha's die je onder je borsten kunt plakken te versteviging? Geen idee of die dingen ook echt wat doen, maar zoiets.
    En anders een strapless die behoorlijk minimaal is? Lijkt me dat je in deze tijd wel wat moet kunnen vinden in de lingeriezaken....

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Of anders een mooie bustier (die zijn er ook met bandjes die eraf kunt halen), het is niet goedkoop, maar wel heel mooi...

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik draag wel eens een torselet.
    Had ik onder mijn trouwjurk aan en nu wel eens onder jurkjes.
    Is wel duur. Maar wel heel stevig.

6. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik weet niet of het goed werkt met zware boezem, maar je kunt een plakbh proberen. Ikzelf heb het wel eens gebruikt, en het werkt wel ok. Je ziet de bh niet, maar hebt toch steun. Wel af en toe aandrukken (op de wc ofzo;))

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    plakbh's zijn er maar tot cup d....dus ik weet niet of dat de oplossing is. Ik zelf heb cup F, dus ook zware borsten. Ik gebruik idd een bustier kost wat maar dan heb je wat. Ik kan je aanraden naar livera te gaan ( ipv hunkemuller) daar hebben ze net iets groter assortiment voor grote cupmaten.

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

of een andere jurk als bovenstaande geen optie is?

9. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    meiden bedankt, ik ga vanmiddag maar eens shoppen en jullie tips proberen!

Deel Deze Pagina