Hoi dochter heeft een briefje mee gekregen dat ze de volgende les met kleding aan moet zwemmen. les korte broek en kort shirt wat verstaan ze onder korte broek. moet dit tot de knie zijn of mag t ook boven been zijn
De eisen verschillen erg per zwembad. Hier moet het een broek over de knie zijn en pyjamabroek, joggingbroek, legging ed mogen hier ook niet.
Pff wat een verschil per zwembad zou dan een broek moeten kopen wat Tot knie valt want die heeft ze miet probeer t eerst wel met korte broek boven benen
een gewone korte broek is prima. Extreem kort niet. Ook moet het in principe een rits en knopen hebben (om een legging of iets wat er op lijkt uit te sluiten) . In principe mag je zelfs een rokje aan (in de meeste baden!) , maarja, dat wil je ook weer niet voor je kind denk ik, want dat zwemt niet gemakkelijk. Als je een broekje moet kopen er voor: Action, Zeeman of kringloop dan heb je voor 2 euro een broekje (dat kan er ook nog wel bij, bij de kosten voor de zwemles ) . aah vergist: 4 euro: ms short kat. 86-128 print - Kinderkleding - Fashion & Bedlinnen - Action Nederland B.V.
Hier is trouwens a en b tegelijk afzwemmen dus kind krijgt 2 diploma's in 1x zou ik dan gelijk lange broek aan mogen doen,
Onze zoon zwemt sinds twee weken met kleren aan, Wij hadden een korte broek tot de knie maar de juf zei dit liever niet te hebben omdat dit het zwemmen belemmerd bij de knieeen, met B moet dit juist weer wel, Pyjama en legging mag hier ook niet, een trainings broek ( kort) juist weer wel, onze zoon zwemt dus met een korte trainings broek
Hier vorige week net een korte broek gehaald bij Takko. Net boven de knie, wijd. Legging en pyjamabroek mag hier niet. Plastic schoenen erbij (van die doorzichtige bij scapino) en goedkope shirt bij takko.
Verschilt dus per zwembad of een knoop en rits moet, p1982. Hier staat dat echt in de kledingeisen namelijk. Maar ik weet ook van zwembaden waar in de eisen staat dat de broek niet nauwaangesloten mag zitten. Daar zou de skinny, mét knoop en rits, die onze dochter draagt dus juist weer niet mogen, denk ik.
Onze dochter zwemt in een lange joggingbroek aan. Zit niet strak aangesloten en wordt hartstikke zwaar met zwemmen. Nog nooit commentaar op gehad, maar zou het gewoon even terugkoppelen als je twijfelt.