Wat moet ik hier van denken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Porkie, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Gisteren is er me iets overkomen en ik ben er toch enorm van geschrokken.

Ik was gisteren avond aan het werken toen ik ongeveer 1 minuut het gevoel van menstruatie pijn. Wat ik wel vaker zo heel even heb. En een minuut daarna voelde ik ineens iets lopen en toen ik kon kijken zacht ik fel rood bloed. Ongeveer een plek van 5 op vijf cm in mijn onderbroek.
    Verder geen buikpijn meer of niets. Toen ik thuis kwam kon ik nog wat van dat oud bloed weg vegen maar niets dat in mijn verbandje hing en ook nu zo van morge.

Verder buiten die minuut voor de bloeding heb ik geen buikpijn meer gehad.

Wat moet ik hier nu van denken zou alles ok zijn?

Groetjes

2. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Meid, ik zou voor bloedverlies of andere dingen die je niet vertrouwd altijd de VK of Gyn bellen. Voor het geval dat er wel iets is en je te lang door loopt. Succes!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Idd de vk even bellen... Heb het ook gehad, bij mij was het toen niet goed! Maar wil niets zeggen natuurlijk! Sterkte iig

4. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Meteen je vk bellen. Dat kan je in dit geval beter doen dan hier eerst een topic plaatsen..

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Idd de vk bellen voor overleg.
    Dat je eerst een topic aanmaakt snap ik overigens wel. Een vk kan immers ook niets er aan veranderen en zal je hooguit later op de dag willen zien voor een extra echo of laat je nog even afwachten of t doorzet.
    Hier ook bloedverlis gehad een paar maal tot de 17e werk. Hoeft dus niet per drfinitie slecht nieuws te betekenen. Succes en ik duimdat t gewoon een vaatje oid is.

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier helaas met 6+4 helderrood.
    Bij was was het niet goed. Idd, de vlos bellen!

7. mamavang

mamavang Niet meer actief

Ik heb ook rond de 7/8 weken wat helder en oud bloed verloren..
    Ben nu toch al 35w zwanger

maar echt! bel je vk of gyn!

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb toen met 3 maanden hele heftige buikpijn gehad gepaard met steken en zeker wel 20 min lang.... Ook lichtelijk bloed verloren. Ik dacht dat ik dr kwijt was en natuurlijk de gyn gebeld. Langsgeweest en alles was goed en ze word alweer bijna 4!

9. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik heb ook bloed verlies gehad, eerste keer was klein beetje oud bloed met 6.6weken. met 7.5weken kreeg ik helder rood bloedverlies met veel stolsels! erg schrikken maar achteraf was er niks aan de hand. ben morgen 13weken en kleine doet het super. ben paar dagen naar voren gezet (wat dus niet klopt want vriendlief was nog op uitzending op de dag dat 'het' nu zou zijn gebeurd) omdat kleine zo goed groeit.
    maar ik zou idd even vk bellen. ik heb ook extra echo gehad met bloedverlies.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als je heel erg in onzekerheid zit, zou ik vandaag nog even bellen. Anders even afwachten en morgen bellen. Eventueel zouden ze een een echo kunnen doen. Bij deze termijn zou je in principe al een hartje kunnen zien. (Als je trouwens iets korter zwanger bent dan je zelf denkt, zou het zo kunnen zijn dat het hartje nog niet klopt.)

Het is inderdaad schrikken als je bloed verliest. Het kan gewoon een gesprongen vaatje zijn geweest. Het probleem is dat je het gewoon aan de buitenkant niet kunt zien. De één heeft meerdere keren bloedverlies terwijl er niks aan de hand is, terwijl het bij een ander wel een slecht teken is.

11. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    VK. bellen!

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heb je gebeld?

13. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    hoe is het met je x

14. Minerva

Minerva Niet meer actief

Bij twijfel altijd verloskundige bellen! Ik had met 17 weken krampen (geen bloedverlies) en ik vond het erg prettig dat ze me gerust konden stellen en dat heeft veel ongerustheid weggenomen.

Hoe is het nu?

15. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi

Ik woon in België en hier gaan we niet naar de vk maar enkel naar de gyn. Daar kan ik dus morgen pas naar bellen maar ga dit wel doen dan kan ik misschien vroeger langs komen.

Verder geen buikpijn enkel nog een beetje oud bloed.

Bedankt allesinds

16. Lymmetje

Lymmetje Actief lid

16 okt 2012
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegd snap ik dit soort vragen nooit. Waarom vragen op een forum? Je belt toch gelijk naar de VK of je huisarts?

17. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Het is weekend en dus kan je enkel een dokter van wacht belle wat ben ik daar nou mee? En als ik de mening of ervaring van andere niet mag vragen waarom bestaat dan een forum!

Och ja alle sinds bedankt aan de mensen die toch wouden helpen!

Groetjes

18. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Ik heb de gyn ondertussen gebeld en gevraagd of ik eerder mocht komen nu mag ik morgen gaan. Hopelijk zit hij nog in mijn buik en is alles goed!

Groetjes

19. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Fijn dat je morgen mag komen! Hoop voor je dat alles goed zit!!!

20. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Succes morgen!!

Deel Deze Pagina