Turqoise----geslacht onbekend

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rodayna, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Is het raar om de kamer te decoreren met Turqoise spulletjes voor een "unisex" kamer.

Ik ben van mening dat de kleur voor beide heel goed mogelijk is :(

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja hoor kan heel goed.

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Turqoise kan echt prima. (en mochten er negatieve reacties komen over de kleur: mijn 2 zussen en ik hebben in een blauwe babykamer gelegen en we hebben er geen trauma aan over gehouden ;) )

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Kan prima!
    Wij hebben een bruine/creme babykamer met Dirk het Draakje. Iedereen dacht dus dat we een jongen zouden krijgen, maar ik vind het voor een meisje ook erg leuk.

5. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee joh, natuurlijk kan dat heel goed! Ik wil het ook graag en ook lime groene accesoires.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben een oranje met blauw/turqouise babykamer en de 1ste is een meisje (de 2de blijft nog een paar weken geheim ;)). We hadden ook al een turqouise trip trap gekocht dus iedereen dacht dat dochter een zoontje zou zijn. Niet dus, ik houd van blauw! Mijn dochter had ook vaak genoeg blauw aan ipv al het roze.

7. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    ja hoor dat kan prima! Leuk met groen of oranje of roze of alledrie:)

Ik vind turquoise bij mijn dochter ook erg leuk staan.

8. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    wij hebben een turquoise kamer voor onze zoon in spe.
    Ik vind turquoise met lime meer voor jongens, maar als je turquoise combineert met geel of roze vind ik het ook erg leuk voor meisjes.

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook een muur turquiose laten spuiten. Die kleur was al gekozen voor ik wist dat het een jongen zou zijn. Mocht het een meisje zijn geworden, had ik gewoon met wat meisjesachtigere accessoires (gordijntjes ed) de boel aangekleed.

10. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind turquoise ook meer voor een jongen, maar misschien als je het achteraf combineert met roze (mocht het wel een meisje worden) kan het wel leuk zijn, maar mijn eerste gedachte gaat uit naar een jongen....

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Mja, ik vind dat je het gewoon kunt doen hoor!

Wij hebben het kamertje met paars/lila/zilvergrijs, maar hadden die kleuren al ver voor we wisten wat het wordt.. Maar blijkbaar zijn de meeste mensen er van overtuigd dat paars voor een meisje is.. Tja, de kleine merkt er niks van, en 't gaat er toch echt om dat papa en mama het mooi vinden ;)

12. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Kan me voorstellen dat je twijfelt maar het is 2010 en alles kan. En als je blijft twijfelen of het niet te veel het andere geslacht weer geeft dan pas je het toch een beetje met accessoires aan. Geen probleem zou ik zeggen. Succes met kopen van al het leuke kleine spul.

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ach ja hier is de kinderkamer lichtblauw met witte meubeltjes
    en we krijgen een meisje (zeggen ze dan he hihi)

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind het wel kunnen hoor.

15. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ben ik het helemaal mee eens. En een erg mooie kleur ook!

16. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Ik vind het zelf dus ook een hele mooie kleur, heb al wat spulletjes gekocht, maar krijg er alleen maar negatieve reacties op, of reacties als: jullie weten dus dat het een jongen gaat worden

17. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Wij wisten bij onze dochter van te voren dat we een meisje kregen en toen ik had ik nog helemaal niets met roze.
    Zij heeft dus ook een aqua met limekleurige babykamer gehad.

Nu ze grote zus word heeft ze trouwens een fuchsia kleurige muur op haar kamer.

18. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik weet nog niet wat het gaat worden, maar wij hebben voor de kinderkamer ook turquoise, in combinatie met zilver en wit.

19. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
    ik vind 't juist leuk! gewoon doen!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lekker belangrijk wat anderen vinden. Als jullie het mooi vinden dan is dat toch het belangrijkste! De baby slaapt echt wel hoor. En het wordt ook niet minder een meisje (als jullie een meisje krijgen). Maar okay misschien ben ik ook gekleurd omdat ik turqoise gewoon een mooie kleur vind :)

(kan me soms irriteren aan mensen die ongevraagd hun mening over vanalles willen geven wat ze niets aangaat :))

Deel Deze Pagina