Ik vind het voor een jongen erg leuk en voor een meisje ook en dan in combinatie met fuctia. Voor de kamer van onze kids hebben we voor lichtblauw pip behang gekozen leuk voor allebei ! (slapen samen op 1 kamer)
Ja super leuk!! gewoon doen!! Zo had ik mijn twijfels bij een aqua kinderwagen of dat ook zou kunnen voor een meisje.. Maar heb het gewoon gedaan.. Gewoon lekker doen wat jezelf wilt!!
Wij hebben onze babykamer ook torkoise/aquablauw. En we hebben een meisje. Veel andere accesoires hebben we ook aquablauw. Dan hoeven we voor een volgende, en dus mogelijk een jongetje, niet alles opnieuw aan te schaffen.
ik vind dat dit prima voor beide kam hoor. als je nou zou zeggen rose tjah dan word het anders want rose voor ene jongens kamer nee dat is toch wat raar.
Oh wat toevallig... Toen ik 10 wk zwanger was ben ik al wezen verven en behangen met zilver en turquoise!! Ook omdat ik vond dat dit voor beiden kon!! Het is uiteindelijk een meisje geworden en nog steeds heb ik het kamertje zo.. gewoon heel stoer en sja toch wel meisjesachtig... De linker print behang heb ik...
Supermooie kleur en je kan t lekker combineren met andere kleuren, tegenwoordig kan zoveel met elkaar! Ik vind t een kleur die voor zowel jongens als meisjes kan
Hier ook turquoise-babykamer. Neigt trouwens wel heeeeeel erg naar blauw. En we wisten ook niet of het een jongen of meisje zou worden. Uiteindelijk is onze zoon geboren. En nu is het weer afwachten wat het wordt, maar de kamer blijft hetzelfde. Alhoewel.... als het nu een meisje wordt, dan ga ik wel meer roze spulletjes (dekentje o.i.d.) in de kamer doen. De kamer is wel een beetje veel blauw...
Dank allemaal voor jullie reacties. De basis van de kamer is beige/ taupe. een aantal accesoires: 1 mandje, waskussenhoes, kruikenzakken zijn turqoise, het is dus niet heel veel. En wat al een aantal dames zeggen. als het een meisje is stuur ik me zusje op pad voor wat fuchsia spulletjes.
Hoi lauri, Onze babykamer wil ik ook oranje en lime groen maken. Ben alleen op zoek naar leuke oranje en/of lime groene schilderijtjes of fotolijstjes. Heb jij geen foto's van je kamer, zodat ik misschien wat ideeen kan opdoen ?
Ik had voor mezelf net verzonnen dat turqoise met paars ook wel een combi is die te doen is voor unisex. Ik wil stiekem de kamer overcompleet ingericht hebben als de kleine zich meldt bij papa en mama en niet later nog spulletjes bij kopen..... Of is dat geen combi die "te doen" is het gaat hier echt om kleine details en niet om hoofdzaken als beddengoed, muren, klamboe etc. Het gaat echt om mandjes, waskussenhoes enz. dus echt de aankleding van de kamer
Wij hebben een lime groene kamer maar een turquoise kinderwagen. We vonden die kleur gewoon het mooist en voor een meisje kan het prima nooit opmerkingen gehad of het wel niet een jongen zou zijn..