hallo dames, misschien een beetje domme vraag maar hebben pampers ook een houdbaarheids datum? of hoelang kan je ze bewaren? want heb van die bonnen gekregen van 10 euro korting op 3 pakken pampers en wou ze gaan halen maar toen bedacht ik me dit ineens!
gewoon halen, ik heb ook nog luiers liggen van een heeeeele tijd geleden en die doen het nog goed hoor! wel handig om al wat te hebben liggen, tenminste vind ik dan he
Ik heb de eerste 3 pakken (met korting) ook rond 25 weken gehaald. Tja, als het in de aanbieding is, waarom niet! Je hebt ze toch nodig en het blijft echt nog wel goed. Heb inmiddels ook al 6 pakken in de kast liggen. (laat het daar overigens wel bij. ).
Ohh kan je gerust doen hoor. En geloof me je hebt heel veel pakken nodig straks. Vooral maatje 3 en 4....
Inderdaad geen houdbaarheidsdatum, maar ik zou toch niet al te veel in gaan slaan van een merk. Je weet nu nog niet wat je kindje past en waar het tegen kan of niet tegen kan. Mijn dochter kon o.a. niet tegen huggies en ik ben er nu achter dat dat ook geldt voor mijn zoontje. En qua pasvorm zat ook veel niet goed en gaf het lekkage.