Weet niet war je woont maar de prenetal in Amsterdam had er laatst nog een heleboel. Zelf heb ik ze van handed by in fuchsia maar zijn er ook in turquoise. Via internet ook te krijgen hoef je de deur niet uit!
bij de prenatal hebben ze enkel turquoise maar dan in twee tinten door elkaar... niet echt mooi... andere suggesties voor een leuk luier, verzorgingsmandje voor op de commode? bijvoorbeelde wit met turquoise, lime, rood???? niet iemand die iets origineels maakt en waar een website van te vinden is?
het lijkt me zo leuk om zelfgemaakte mandjes-opbergbox te laten maken van stof ofzo met leuke ster of hart erop... dat zal toch wel bestaan? die van handed by zijn ook leuk, maar vindt het leuker als het net iets aparter is..
Moet een handig iemand wel kunnen maken lijkt me, ik zou wel voor een glad materiaal kiezen. Zodat je het goed kunt wassen. Baby zit er ook vast een keer aan of jijzelf met vieze handen. Ik ben niet zo creatief en blij dat ik (eindelijk) dank zij hier de goede mandjes heb gevonden!