Tussen 13 en 20 augustus NOD?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Spiegeltje, Aug 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haai,
    Wie verwacht ook deze week haar NOD of zwangerschap? Ik had 3 en 4 augustus positieve ovulatietesten. Ik heb gister al getest hihi kon weer niet wachten met de ultragevoelige z&k maar die was helaas negatief. Ik verwacht mijn NOD zo rond 18 augustus. Heb wel wat krampjes, gevoelige borsten en sinds gister ontstoken oksels echt een vervelend gevoel. Maar ik weet je lichaam kan je echt goed voor de gek houden. Dus gaan we deze week vol spanning weer afwachten...wie nog meer?
    Groetjes

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi!! Spannend hè! Ik heb mijn nod 18 of 19 augustus, ga donderdag de eerste test doen. Ben nu al zenuwachtig ;). Heb steeds het gevoel zwanger te zijn, dezelfde steekjes en vollere borsten met steken als toen ik zwanger was. Ben zo bang voor de teleurstelling.... Wie weet houd mijn lichaam mij voor de gek. Wanneer ga jij weer testen?

3. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop gewoon te kunnen wachten op mijn NOD ik heb nog meer 1 zwtest daarom haha...elke maand voel je wel weer wat hè vorige maand had ik nergens last van maar nu weer wel...en wachten duurt lang! Ik hoop het gewoon vol te houden...maar als het niet lukt hoor je het zowiezo!
    Groetjes

4. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    NOD topics voor augustus staan hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/368032-nod-lijst-1-t-m-15-augustus-2012-a.html en http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/371638-nod-lijst-16-t-m-31-augustus-2012-a.html

Omdat er wel heel veel meiden in een maand aan het kletsen waren werd het een beetje onoverzichtelijk. We hebben daarom besloten de maanden te splitsen in een NOD topic voor eerste helft en eentje voor de tweede helft van de maand. De eerste helft t/m de 15e en de tweede helft van de 16e tot het eind.

Lotte

Share This Page