ik heb voor het eerst ovulatietesten van het KV gebruikt....ik heb er vrijdag 1 gebruikt, lichte streep (geen stijging dus), zaterdag donkere streep, en zondag weer een lichte streep. Klopt dat dan? of zou je meerdere dagen een donkere streep moeten hebben?
Licht eraan hoe donker het is! hij moet echt knallen en bijna donkerder zijn als de controlle streep. maar kruidvat geeft altijd een lichte streep, zijn niet zo fijn. je kunt ze ook bestellen op de zwanger&kids site. heel goedkoop en super testen!! Binnen 1dg in huis.. ik heb ze maar 1 maand hoeven te gebruiken
LH kan gedurende de maand erg schommelen. IK had ook altijd lichte en donkere door mekaar. Hij is pas duidelijk als hij even donker is, of zelfs donkerder. echter heb ik hier en daar al eens gelezen dat die testen van kruidvat niet zo goed zouden zijn? Misschien gaan er straks dames reageren die er wel ervaring mee hebben
Nee, lh piek kan heel kort zijn, van 12 tot 24 u. Dus je kunt 2 dagen positieve test hebben of maar 1 dag. Na 12/36u springt je ei.
zaterdagavond was die echt donker! nou hopen maar dat we raak geschoten hebben dan!! over 2 weken zullen we het weten!