hallo allemaal, ik heb een vraag... over 2 dagen zou ik ongesteld moeten worden..de 13de maar ik heb zo'n gevoelige zwangerschapstest van sensitest gebruikt waarmee je 4 dagen voor je menstruatie kunt testen.. alleen die was negatief maar mijn temp blijft wel heel hoog...(37.4) ik heb ook zwangerschapsverschijnselen maar dat kan ook een gevoel zijn. ben misselijk duizelig moe enz. wie heeft die ook meegemaakt en denkt dat ik wel zwanger kan zijn?! ik ga de 14de weer testen maar ben wel nieuwschierig! groetjes en alvast bedankt voor een reactie!~~
nee ben niet ziek.. alleen vindt ik het wel raar dat die sensitief test niks aangeeft dan want gisteren was het 3 dagen voor de nod.. en in de bijsluiter staat dat je 4 dagen voor nod kunt testen... ik heb wel smiddags getest misschien ligt het daaraan zou morgen vroeg wel ff testen dan! groetjes
Ik had de lichtste pil die er was....weet zo ff de naam niet meer. Maar die sensitief testen of ultra zegt vaak helemaal niets hoor....vaak worden die niet positief en een andere normale test wel, dat lees ik heel vaak. Anders haal die 2 voor 5 euro testen van de kruidvat, die zijn heel goed. Wel met ochtendurine doen, 1 dag voor nod
Sommige meiden hebben pas 1 dag voor hun ongi een temp daling. En zijn dan dus niet zwanger. Gewoon op je NOD nog een keertje testen. leifs
Ik had pas op de dag van mijn ongi een temperatuurdaling. Zodra ik mijn temperatuur zag, wist ik dat ik ongesteld zou zijn. En ja, het papiertje was rood..... Maar...ik hoop dat het voor jou goed gaat uitpakken .