mijn vraag is of het mogelijk is dat je 3 dagen achter elkaar een knal van een positieve ovulatietestje kan hebben? ik dacht altijd dat dit maar 2 dagen kon omdat je eisprong (zo staat het in de handleiding) binnen 24-48 uur plaats vind. heb zaterdag echt een knal positieve test gehad (testlijn was kei paars en de controle lijn minder) en vanmorgen weer. iemand ervaring. test al een paar ronde met ovutesten en heb elke keer maar twee dagen een posi testje maar nu dus al drie dagen.
Ik heb ook maar 1 of 2 dagen een echt positieve ovu test. Als je morgen er weer een hebt zou ik maar eens een ander soort testje proberen... Of je hebt gewoon nu een megalange piek?
Ik ook één dag Nhene, is bij iedereen verschillend. En Toontje? Zou het kunnen dat je een ander testje kunt gebruiken liefs
zit nu op CD 17 en ben 17 dagen geleden toch echt ongi geworden, maar ik zal uit voorzorg vanmiddag een ander testje doen, tja om de vertwijfeling weg te nemen. hou jullie op de hoogte.
Ik heb 2, soms 3 dagen... 't hangt er net vanaf of je net test als je LH net gestegen is of dat het al een poosje hoog was voor de test...
vanmorgen wederom positief. dag nummer 4 hé, we blijven maar klussen, wanneer springt hij nou. misschien moet ik even een jump-liedje opzetten. heb gisteren toch even een zwangerschapstest gedaan maar natuurlijk negatief (had niet anders verwacht)
van de kruidvat. het is de eerste keer dat ik ze hiervan gebruik. zat eerst op de CB digitaal maar die zijn zo duur dus dacht ik laat ik eens een ander merk gebruiken.