om gek van te worden deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door maaike1309, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hey meiden, ons forumpie is gesloten omdat er meer dan 1000 berichten waren... is bij elk onderwerp zo en daarom mogen we een nieuwe starten... deel 2 dus! Wel jammer maar gelukkig kunnen we hier verder kletsen!

Kusjes

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey meiden, vandaag nog ziek thuis gebleven maar ga morgen weer aan de slag, voel me alweer beter!
    Hoe gaat het hier met iedereen?

xxx

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ik heb je gevonden! Je bent me net een stap voor ;)

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hehe nenennenenneehhh :p
    Hoe issie?
    Leuke foto's weer van je meissie :D

Ik heb sennah net heerlijk in bad gedaan, lekker gekeuteld, ze vind het ook zó leuk om in bad te gaan, de hele tijd lachen! Daarna heerlijk ingesmeerd met zwitsal, oooh dan ruikt ze zo lekker. Ze was zo moe geworden dat ze op mijn borst in slaap is gevallen... de lieverd! En ik maar sniffelen aan d'r! Hihi!

Morgen weer aan het werk, ben alweer opgeknapt. Zaterdag komen mijn ouders op visite, lekker eten enzo...
    Vanaaf lekker gebakken aardappels met franse groenteschotel en verse worst, mmmmm jammie... ga ff de aardappels schillen en snijden!

Kussies

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gevonden! :D

Lekker hè die Zwitsal Maaike? Ik zit nu al erg vaak aan die flesjes te ruiken, hahah! Ruiken heerlijk, vooral de bodylotion en haarlotion! :D

Cath, wat een dombo's bij het CB! Lekker dat ze d'r hoofdomtrek bij de verkeerde maand hadden ingevuld.. Maar gelukkig was alles goed dus! En wat goed van d'r dat ze zich goed ontwikkelt! Ze loopt dus gewoon voor op schema.. Nou wat wil je nog meer! Kei goed.

Hier alles goed.. wordt nu wel bikkelen hoor. Die buik zit toch best vaak in de weg en het wordt gewoon allemaal iets zwaarder.
    Maar goed, verder niets te klagen ;)

XxX

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Found you!!!! Ben er ook weer bij natuurlijk hoor.... Misschien hadden we ons topic nu 'eigenlijk' wil in een andere categorie moeten plaatsen ;) Er is niemand die op dit moment nog níet zwanger is of bevallen!!! Ach... Als we maar ergens staan he!!! :D Ik ga lekker met m'n ventje MIB II zitten kijken. Lekker lachen!!!

Dikke kusss Xx

7. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey dames,

nou das raar idd. maar we kunnen gewoon weer verder.
    maaike: beterschap meid, goed uitzieken he. enne weer mooie foto's van je meisje .

cath: dus het was allemaal goed gegaan met je sollicitaties??
    hoor je het snel? en jij hebt er ook weer super mooie foto's op staan (hyves dus hihi)

Ikheid: ja meis, tja het word nu zwaarder en je buik zit dadelijk tch een keer vol he!! pff denk aan je hoor meid.

debbedebs: he meis, was nou nog wisten zwemmen woensdag??
    verder alles goed?

debbie: he meis, jawel ben er af en toe en lees mee!! maar vind dan op hyves reageren makkelijker!! maar zal weer is vaker hier berichten want we moeten zo weer aan de 1000 zitten hihi nee grapje. verder alles goed meis?

lj: mooie verhaal hoor meid, echt super gedaan he en wesly kei goed (zeggen we in Brabant he!!hihi)
    geniet lekker meis en we spreken elkaar wel weer.

andere dames alles goed??

hier gaat het wel, stijn had vanmorgen weer koorts en toen net toen hij naar bed ging niet!! wel een zetpil gezet en ligt nu lekker te slapen. vannacht heeft ie voor de eerste keer na 3 weken geslapen van 7 tot half 8, dus papa en mama zijn ook een beetje bij getankt!!!
    ga morgen wel even langs de huisarts , want we gaan het weekend in en gewoon even ter controle kan nooit kwaad toch!!
    verder alles goed en hebben we lekker een rustig weekendje.
    fijne avond allemaal en een fijn weekend vast
    liefs mies

8. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Mijn berichtje ff gekopieerd en hier geplakt;) wist niet of het was aangekomen namelijk.

Hoi hoi,

Hier even een kort berichtje van mij! Gisteren is hans jarig geweest dus ben nog een beetje brakjes;) en vanavond weer een avondje werken! bleh

@debsel
    Ik had wel meer dan 20 liter borstvoeding in de vriezer staan, ook nog van het begin. Je kan het maar 6 maanden bewaren dus er moest veel weg!
    Dat voelt zo raar, vooral de eerste weken was ik zo erg bezig met genoeg melk te kolfen voor Joanneke en nu gaat het de gootsteen in.

Maar Borstvoeding is nu ook aan zijn einde hoor! Ik had nog wel maar nadat Joanneke ziek is geworden wilde ze niet meer aan de borst! Waarschijnelijk te moeilijk ofzo! Ik geef haar nu om en om de fles. (ene keer gekolfde bv en de andere keer hypo allergeen opvolgmelk).

Maar ze drinkt zelfs nu liever de opvolgmelk dus kolf alleen nog maar s ochtend en s avonds en ga het zo nu afbouwen!

Owja Joanneke rolt nu van haar rug naar biuik en weer terug. Ze vind het soms nog wel moeilijk want haar armpje ligt nog vaak in de weg! maar het gaat de goede kant op:D:D

@ Iedereen
    Hoe gaat het met jullie allemaal????

@Cath
    Ik zal ook voor je duimen! Hopelijk wordt het wat!

xxxxx Marleen en Joanneke

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemoggel forumvriendinnekes!

Ik heb gewoon wéér een nacht goed geslapen, man wat doet een mens dat goed zeg! De wallen verdwijnen nu eindelijk een beetje en ik ben ook wat beter gemutst overdag.. Als je moe naar bed gaat en weer moe uit bed komt is dat zooo frustrerend!
    Dadelijk naar de kapper, nog ff wat boodschapjes doen en vanavond uit eten met het werk van mijn vriend (bijna man..)! Jullie nog plannen vandaag?

Marleen en Joanneke: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! Plaats je binnenkort nog eens wat nieuwe foto's van je meissie? Ben zo benieuwd naar d'r! En vind het zo leuk om al die foto's te zien van alle beebs!

Debsel: hoe is het met Nils? Is ie weer de oude? Bijna weekend meis!

Mies: gossie die Stijn! Dat ie maar snel weer slaapt zoals voorheen en dat ie weer lekker in z'n velletje zit! Tuurlijk is het niet verkeerd om ff langs de HA te gaan. Beter het zekere voor het onzekere, zeker nu je het weekend in gaat.. Succes!

De rest: alles goed?!

XxX

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: ik duim voor je wat betreft de solli's! Ben zooooo benieuwd en ik hoop dat het positief uitpakt voor je!

Duim duim duim

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Volgens mij heeft nog niet iedereen ons gevonden?? Tis wel stil hier hoor!

Nou, zal nog ff een update plaatsen voor wie het nog niet meegekregen heeft. Gister met kyra bij het CB geweest. Ze weegt nu 6995 gram en is 67 cm lang. Ze hebben natuurlijk haar hoofdomtrek gemeten en opgeschreven en ik zag de assistente ineens 2x kijken. Dus ik zeg tegen haar: ja ze heeft een groot hoofd en ja we gaan al naar de kinderarts :x (stom gezeur elke keer)...

Dus zegt ze ineens: dat meen je niet..wanneer moet je erheen :( Dus ik gezegd dat we daar 2 februari heen moeten. Zegt ze tegen me dat ze een grove fout gemaakt heeft bij de laatste meting! Ze heeft namelijk Kyra's hoofdomtrek niet bij de 5 maanden tabel gezet, maar bij de 4 maanden tabel :$
    Niet zo raar dus dat Kyra's hoofd ineens veeeeel te groot bleek te zijn!! Nadat alle lijnen gecorrigeerd waren en we nog eens keken, blijkt Kyra dus gewoon perfect mee te groeien met de lijnen zoals het hoort ;) Wat een domme muts zeg!! Kunnen we de afspraak bij de kinderarts dus weer afzeggen.

Verder doet Kyra het enorm goed. Ze blijkt al meer te kunnen dan dat ze van het CB zou "moeten" kunnen nu, dus helemaal goed!

Nu iedereen lekker weekend? Geniet ervan meiden!

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    nou ja cath domme muts idd. echt een grote fout ja. pff gelukkig dus gewoon goed.
    rare mutsen vaak hoor op het cb!!!
    fijn weekend allemaal, ben niet veel online want stijn heeft nu weer hele hoge koorts, pff echt zielig hoor. vannacht werd ie wakker met 39,5 graden!!das echt veel een gloeiend kacheltje was ie!!
    kus mies

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier flink me huisje gedaan nu echt weer moe blegh

14. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Welk topic gaan we nu verder doen? Dan vragen we om één van de twee te sluiten en plaatsen we in die andere als laatste bericht een link.....

Heb net in het andere topic gereageerd!! ;)

Liefs Xx

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    gevonden!!!!!!!!!!!!!!!ik lees wel waar we verder gaan!!ben nu ff weg kom straks ff uitgebreidt kletsen!!xxx

16. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik heb jullie ook gevonden! Moest echt wel even zoeken hoor!

Voor welk topic kiezen we?
    Ik denk dat de andere wel meer in het juiste onderwerp staat aangezien op dit moment (volgens mij ;)) niet bezig is met zwanger worden?

Maar laat maar even weten, anders laat ik de andere sluiten. Ik kon namelijk helemaal niks vinden, vandaar dat ik een nieuwe geopend had en iedereen even een mailtje gestuurd had.

xx

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Had net al gereageerd via hyves op Debs bericht. Denk ook dat de andere qua locatie handiger is. Is iedereen het daarmee eens??

Kus van ons!

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere

Deel Deze Pagina