Ow zo, wel lastig allemaal. Maar ik hoop dat het dit maand raak zal zijn en je binnenkort een positieve test in handen hebt. Houd hoop en het komt wel goed! Heelveel sterkte en houd ons op de hoogte
ik zal jullie natuurlijk op de hoogte houden. Hoopte vorige maand al dat het raak was ( nog meer dan andere maanden ) maar helaas viel dat tegen. Ik probeer er nu ook niet teveel aan te denken. Eerst de samenlevingstest maar afwachten. Hopelijk komt daar iets goeds uit, anders kunnen we helemaal niet op een normale manier zwanger raken. Hopelijk gaat het bij de andere meiden hier wat sneller
Heey Kaatjuh. Ik heb geen onregelmatige cyclus, zwanger worden lukt ook wel, maar het blijven, daar gaat het bij mij steeds mis. Dus we hebben nu zo'n 2 maanden terug bloed laten prikken en wachten nu op de uitslag. Die kan eigenlijk elk moment binnen komen, dat wordt wel eventjes spannend.
@skatjuh87: kan me voorstellen dat het heel zwaar is als je al zo lang bezig bent en het niet wil lukken. Hopelijk heb je iets aan die samenlevingstest. Ookal zou eruit komen dat het op een natuurlijke manier moeilijk wordt, dan weet je dat in ieder geval en kan je weer verder kijken. Hoop heel erg dat je in 2010 zwanger mag worden! Gun het je van harte. @ Nynke Jellie: wat heftig dat je wel zwanger wordt maar het niet blijft zitten. Lijkt me heel erg emotioneel elke keer. Eerst de blijdschap en dan weer de teleurstelling. Spannend, wachten op de uitslag.
@skatjuh87: misschien in een pauze nemen inderdaad wel verstandig.. en dan hoor je juist verhalen dat het ineens wel lukt in die tijd ik hoop voor je dat het bij jou ook zo gaat natuurlijk! @ Nynke Jellie: nou inderdaad dat lijkt me ook niks, dat je telkens blij ben met de positieve testen en daarna weer afscheid moet nemen. We gaan er gewoon voor zorgen dat 2010 ons jaar wordt!! Verder heb ik na het stoppen met de pil een ontrekkingsbloeding gehad en 34 dagen erna mn eigen ongesteldheid. Ik moet wel zeggen dat ik veel meer verloor dan met de pil, maar hij duurde maar 4/5 dagen net als met pil. Voordat ik de pil slikte had ik echt menstruaties van 7/8 dagen, dus dat vond ik meevallen. Heb wel krampen gehad, maar niet zo erg, had ik trouwens nooit echt veel last van. Ik vind dat wachten tot je kan testen altijd het ergste, duurt zolang en ik heb zo weinig geduld, maar ik ben vast niet de enige Wat ik me ook afvraag. Ik ben eind van de middag/begin van de avond altijd beetje misselijk, dus niet 's ochtends. Zou dat ook een symptoom kunnen zijn? weten jullie dat misschien.
Jemig wat frustrerend, ik bewonder het hoe mensen er zo mee door kunnen blijven gaan zonder er aan onder door te gaan, altans aan de buitenkant dan he
bedankt voor de lieve reacties, het is zeker niet makkelijk. Ik ben tegelijk met een vriendin begonnen en zij heeft een dochtertje in tussentijd. Andere vrienden zijn zwanger van een 2e maar laten het waarschijnlijk maar weghalen ( hoezo geen verantwoordelijkheid nemen voor je daden ) @ mariette: je hebt wel gelijk, ook al komt er slecht nieuws, we weten dan wel wat er aan de hand is. @ happygirl: Die verhalen heb ik ook vaak gehoord, wie weet zijn wij ook een van de gelukkigen
Dan neem je inderdaad geen verantwoordelijkheden voor je daden. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik dat soms zie, hoor, whatever, denk ik wel eens bij mezelf, ze moesten eens weten... Wij willen het allemaal zo graag en het lukt niet echt, terwijl anderen zomaar pats boem weer zwanger zijn en dan zo er op reageren. Maar laten we er maar vanuit gaan dat 2010 ons jaar gaat worden! En ik ga voor jullie allemaal duimen dat het goed gaat komen! Enne @ skatjuh: Als ik het goed gelezen heb morgen samenlevingstest, of uitslag daarvan? Spannend of niet dat afwachten?
Hey meis, ik heb morgen idd mijn samenlevingstest. Denk dat we dan nog wel een poos moeten wachten op de uitslag. Hopelijk komt ie wel snel. Word weer een spannende tijd voor ons. Afwachten is spannend maar vooral erg irritant hihi
Ja erg irritant inderdaad, helemaal als je toch wel errug graag de uitslag wilt hebben. Toevallig ben ik vanochtend gebeld door het ziekenhuis dat ze de uitslag van de chromosomentest hebben, dus wij mogen 28 januari weer heen. Opzich best wel snel want ze hadden al tegen ons gezegd dat het zo'n 8 tot 12 weken kon duren en het heeft iets meer dan 8 weken geduurd, dus misschien valt het voor jullie ook wel mee!
Hallo allemaal, Wil me bij jullie aansluiten als dat mag? Ben brenda en ben 23 jaar oud, woon in amsterdam Ben zelf 16 maanden bezig en we hebben vandaag onze eerste afspraak gehad in het ziekenhuis, krijg nu allemaal onderzoeken erg spannend allemaal.... liefs
Tuurlijk mag je erbij hoe meer zielen hoe meer vreugd! Welkom! Wat voor onderzoeken ga je allemaal krijgen, weet je dat al?
fijn!! Uhmm we hebben de uitslag van de sperma onderzoek gehad en die was goed alleen kan wel beter dus die moeten we nog een keer inleveren. krijg inwendig onderzoeken. ik moet op dag 15 komen dan heb ik ongeveer me eisprong en de avond er voor vrijen om te kijken hoe de zaadjes het doen en ze gaan naar me eierstokken kijken meer weet ik nog niet......
wat duurt dat nog lang dan, nu de uitslag al hebben en pas 28 januari heen gaan. Je moet natuurlijk wel tijd hebben. Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang het normaal gesproken duurt voor je de uitslagen heb maar dat zullen we ongetwijfeld morgen horen. Word wel spannend, zoiezo omdat mij man tot middernacht moet werken en we daarna nog moeten klussen ( en ik moet morgen weer vroeg op hihi )
Ach ja, blijkbaar is het druk bij de afdeling Gynaecologie haha. En idd ze zullen je morgen wel zeggen hoe lang het duurt voordat je de uitslag hebt.
hallo dames, ik had beloofd jullie op de hoogte te houden dus bij deze. We hebben vandaag de samenlevingstest gehad en de arts keek gelijk onder de microscoop. Alle zaadcellen waren dood, dus vijandig slijm. ( we matchen niet ) Nu over op iui, onze kansen op een natuurlijke zwanger wording zijn 0
helaas heb je daar wel aardig gelijk in. En gewoon het idee dat de afgelopen 19 maanden voor niks is geweest, dat doet wel zeer. We weten nu gelukkig wel wat er aan de hand is maar het had van mij iets minder heftig mogen zijn.