Jullie weten nu tenmisnte wel waar het aan ligt.Heel erg jammer dat het via de natuurlijke weg niet gaat lukken bij jullie.Ik hoop dat IUI jullie een wondertje mag brengen Liefs Marlies
Hallo allemaal, Ik kom mij ook bij jullie aansluiten als dat mag? Ik ben Truus21, ben 21 jaar en woon in de provincie groningen. Sinds September 2009 gestopt met de pil en vanaf toen bezig gegaan voor ons eerste wondertje! Heb redelijk lange cyclussen (zie handtekening) en zit nu in ronde 3.. Hoop voor jullie, (en voor mezelf ) dat het snel raak mag zijn!
heey welkom allemaal! Sorry datik zo lang niet reageerde. Ik klets nu in het topic begonnen in december. Daar zijn ook heel veel meiden van onze leeftijd, misschien is het wel leuk met ze alle daarheen te verhuizen! Dit is het topic van flowers Kaatje en andere dames zitten daar als het goed is ookal! groetjes!
ik kan daar idd ook niet naartoe. Wil ik ook niet want dan zit ik naar verhalen te luisteren van meiden die in ronde 1 zitten.
Ja precies, en daar heb ik ook zo geen zin in aangezien die bij alles wat ze voelen gelijk denken dat ze zwanger zijn.. En dat bedoel ik niet lullig want zo komt het er wel uit. Maar meer als ze een vraag stellen en je geeft er antwoord op dat het lichaam aan het 'ontpillen' is of dat ze niet teveel moeten hopen dat het gelijk raak is ze je bijna voor gek verklaren
Ik blijf lekker hier hoor.Ik ben ook niet begonnen in December...sterker nog, wij gaan rond Oktober pas beginnen.
Misschien dat wel zelfs al iets iets ieder gaan beginnen.We willen graag dat er zo'n 1.5 á 2 jaar tussen zit Maar of de natuur er ook zo over denkt...dat is ff afwachten.
Hoi allemaal! Kom hier ook maar bij Ben Yasmin, 25 jaar en woon in Zuid-Holland Wij zijn sinds eind aug bezig om zwanger te worden (1e kindje) 2 lange cyclussen gehad sinds de pilstop. Ben in dec geopereerd aan een cyste waarbij m'n eierstok helaas ook verwijderd moest worden. En zit nu nog op m'n menstruatie te wachten want denk dat m'n lichaam weer in de war is door de operatie
Zie dat het clubje aan de ene kant grote wordt en aan de andere kant er mensen ergens anders heen gaan. Ik blijf gewoon lekker hier, heb het idee dat dit wel een gezellig clubje is . @Skatjuh87: heftig nieuws hoor. Kan me voorstellen dat je dit wel even moet verwerken. Is toch niet niets als je te horen krijgt dat het via de natuurlijke weg niet gaat werken. Hopelijk mag je door IUI snel zwanger raken. Al enig idee hoe en wanneer je nu verder gaat? Ik had donderdag heftige krampen en dacht echt dat de ongi eraan kwam, maar nee... helemaal niets. Kon me vrijdag ook niet meer beheersen en heb een testje gedaan (had me nog zo voorgenomen om het niet te doen). En zoals verwacht negatief. Was toch wel teleurgesteld, maar ja, eigenlijk wist ik het ook wel. Gaan gewoon weer verder en zien wel.
@marlies, das een mooi leeftijdsverschil idd, hoop voor jullie dat moeder natuur er ook zo over denkt! @Yasmin, welkom! Jij zit dus net als mij in ronde 3 nu. Heb ook van die lange cyclussen, echt vervelend. Hoop voor jou dat je cyclus weer snel op regel is! @mariette, balen dat je negatief getest hebt! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
9 januari het laatste bericht, das al een tijdje terug ik ben aant wachten op ongie/ positieve test, vanochtend was mn test in ieder geval negatief. dus nog even afwachten. wel allerlei kwaaltjes, en toch anders dan vorige maand... dus gewoon weer afwachten helaas....
@happygirl kan er zo over meepraten (wachten) 3 lange cyclussen gehad. Nu hopen dat ik m'n oude cyclus weer terug krijg
@yasmin84: vervelend is dat he, ik had altijd een regelmatige cyclus echt 4 weken precies op de dag. Hoop dat dat nog een keer terugkomt, ik vind het maar niks zo! maar ja voor het goede doel doe je alles hè