Ben vandaag na het ziekhuis geweest pfff,had beter niet kunne gaan.. Over een half jaar terug komen, Moet nu wachten op een brief zodat ik bij de internist kan komen want heb iets aan me schildklier,en iets met me bloedsuiker ofzo,was weer helemaal verbaast dus ben alles alweer vergeten.. 1e wat hij zij weet ik zoizo nog dat de pco is vastgestelt nu,daarvan was ik al helemaal onderste boven,wist het wel al maar toen nog niet zekker dus was best een klap,maja eerst maar weer even op de internist wachten en dan zien we wel weer.. Wat een kutdag zeg baal echt pfff Liefs
Jeetje wat ongelooflijk rot voor jullie zeg! Over een half jaar terugkomen? en dan? nouw hoop echt voor je dat het allemaal mee gaat vallen... Morgen mag ik! brrr zenuwen!:s
Ja weeet niet wat er dan gaat gebeuren laat het allemaal wel over me heen komen.. Jij heel veel succes morgen,en zal voor je duimen,vertel je me hoe het was? Liefs
hier ook iemand van 21 in de mmm, we zitten er nu 14 maanden in zonder resultaat nog. ben onder tussen een ervaringsdeskundige geworden dus vraag maar raak haha
Hier nog 1. Ben 22 en zit nu ruim anderhalf jaar in de MMM. Volledige verhaal op www.freewebs.com/kaatje85 Is nogal een lang verhaal allemaal. Als je nog vragen hebt.. heb inmiddels wel aardig wat ervaring met meerdere onderdelen in de MMM. Succes! en hoop dat jullie snel zwanger zijn. Liefs kaatje
heey allemaal ik zit net pas in de mm,ben 21 jaar en we gaan hoogstwaarschijnlijk voor IUI. we hebben pasgeleden de uitslagen gekregen,mijn bloedtest was goed,maar de zaad van mijn man niet mischien domme vraag beetje maar wat is pco? ik dacht dat het iets te maken heeft met een afwijking aan de eierstok?
oeps heb net ergens kunnen lezen wat pco is,dus ik weet het nu kunnen vrouwen die regelmatig ongesteld zijn ook pco hebben? en ik lees nu veel over IUI,en ik lees dat in sommige gevallen geen hormonen/medicijnen word gegeven,zoals dat spuiten enzo. waaruit blijkt dat bijv de ene vrouw wel moet spuiten en de ander niet? weer veel vraagjes van mij,maar daar is deze pagina voor toch?hihi
in februari had ik n cyclus van 28 dagen en toen steeds verder gaan uitbreidde, mn vorige cyclus was 62 dagen! das echt niks kan ik wel vertellen! Hoop als ik 7 kilo afgevallen ben dat de eisprong vanzelf weer terugkomt. Over IUI weet ik weinig, misschien iemand anders?
Jeetje er is al een tijdje niet gereageerd hier zie ik. Ik ben 24 en mag volgende week de huisarts bellen voor een doorverwijzing naar de gyn. Vind het allemaal best spannend maar het kan nog alle kanten op met ons. Liefs Zora