Hoi ik zou graag willen weten hoe snel dames tussen de 20 en de 25 jaar zwanger raakten.vul de poll in als je wilt. Misschien dat dames die nog niet zwanger zijn wat aan elkaar hebben als leeftijds genoten? alvast bedankt
ik was 25 bij de 1e en direct de maand dat ik de pil achterwege liet al zwanger, en bij de 2e was ik zwanger door de pil heen (denk toen ik ziek was de pil niet helemaal je van het was) , toen zouden we na de bouwvak stoppen met de pil maar zo ver kwam het niet... (nu met mijn 34 jammer genoeg "al"9 mnd bezig)
hsha ik voel me met mijn 29 jaar echt een buiten beentje. je hebt topics voor 40+ voor 30+ en voor tussen de 20 en 25 succes met de uitslag.
Ik ben 25 jaar en zit nu in mijn 9e ronde!! Ik ben nog niet zwanger of misschien net??? Ben 5 dagen overtijd maar sowieso antwoord c voor mij! kus nina
Ik was 25 toen ik zwanger werd van m'n dochtertje en het was gelijk raak na de allereerste keer. Dus ik mocht echt van geluk spreken.
Haha, ja dat heb ik ook! Zullen wij een poll-tje doen voor 25-30 jaar!!! Ik was bij de eerste de eerste echte maand (dus niet direct na het stoppen met de pil) zwanger. Ik was toen 23. Bij de tweede was ik 26 en was het de eerste maand raak (helaas een miskraam). Ik ben nog steeds 26, maar zit helaas al in ronde 2 (of 3 als je direct na de curretage meetelt). Ik hoopte natuurlijk weer de eerste keer, maar helaas.
Hoi Ik was 21 toen ik zwanger werd van rick. Ik was gestopt met de pil en werd 1x ongi en daarna zwanger.
Ik hoop dat ik 4 oktober kan zeggen dat ik nog bij keuze 1 hoor! Maar daarvoor gaan we vanavond nog maar eens goed aan de klus Liefs, Duveldraakje
hoi iedereen, ik wou nog even kwijt dat het niet mijn bedoeling is om mensen buiten te sluiten iedereen is hier natuurlijk welkom met zijn / haar verhaal! liefs mij
hey tweeling was ook maar een grappie hoor zie knipoog voel me niet buitengesloten. ik voel me nog 22 dus mag meepraqten hier