Ik heb het enorm naar mijn zin op dit forum. Vind het erg leuk om ervaringen te wisselen en ideeen op te doen. Als ik online ben lees ik zo'n beetje alles wat nieuw is. Op die manier lees ik dus ook de verhalen bij Zwanger worden etc. Zelf zijn wij onverwacht (maar wel heel erg gelukkig) zwanger geraakt. En als ik dan sommige verhalen lees van meiden die er zo ontzettend veel moeite voor moeten doen dan breekt mijn hart. Ik wil dat iedereen de vreugde mee kan maken van het ontdekken van een zwangerschap tot uiteindelijk de geboorte! En als ik dan lees dat sommige meiden er zo lang over doen en vaak teleurgesteld worden dan leef ik toch zo met ze mee! Ook de vrouwen die hulp krijgen via vruchtbaarheidsbehandelingen etc. De meiden die binnen no time zwanger zijn (zoals ik) moeten onze zegeningen tellen! Het kan ook anders! Dat bewijst dit forum wel! Dus! Ik wil iedereen zo ontzettend veel succes en sterkte wensen! En een zeer vruchtbare herfst en winter! Ik mag dan misschien wel zwanger zijn, maar leef toch met jullie mee! Voor iedereen een heeeele dikke knuffel! Veronique.
Mooi berichtje hoor! Ik voel me ook zeker gezegend met mijn zwangerschappen, en over de laatste hebben we ook 23 maanden gedaan, heb dus aan beide kanten gestaan. Wil alle meiden ook heel veel succes, sterkte en vruchtbaarheid toe blazen.
Wat lief! Dank jullie wel hoor! Heb het er op het moment ook best wel moeilijk mee en dit pept me weer ff op!
Ik vind het een lief gebaar Veronique/veertje1979! Soms 'lijkt' het alsof het voor sommige vrouwen idd zo gewoon en vanzelfsprekend is.ze zijn zwanger en hebben niet die moeizame weg vol hoop, geloof, verdriet, pijn, onzekerheid mixed emotions etc hoeven meemaken. Inleven in de ander is altijd moeilijk als je zelf in een ander schuitje zit, maar dat er even bij stilgestaan wordt (zoals jij nu doet!) .dat is fijn en begripvol. Dikke knuffel terug! En ik hoop dat we allemaal idd mogen krijgen waar we naar verlangen, een mooi gezond mensenkindje. Liefs, Mirre
Sluit mij helemaal aan. Kinderen "neem" je niet, je mag heel blij zijn als je dit geluk krijg, het is zeker niet vanzelfsprekend!
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik ben zelf (nog) niet in verwachting en weet ook niet hoe lang dit zal gaan duren. maar denk dat diegene bij wie dit allemaal wat langer duurt best wat lieve en positieve woorden kunnen gebruiken! Dus bij deze meiden. Vanuit hier heel veel vruchtbaarheid, geloof, gezondheid, geluk en vertrouwen voor jullie allemaal!
Dank je wel, meissie! Wij zijn ook al sinds juli 2005 bezig en na 2 miskramen mag het van mij echt wel eens goed raak zijn! Geniet allemaal op en top van je zwangerschap hoor! En hopelijk zijn alle stellen die al lang hopen en wachten snel heerlijk zwanger! Liefs, Anouk.
proficiat meid met je zwangerschap. Fijn om te horen dat zo een mensen als jij bestaan Het geeft ons een goed gevoel,ook al moeten we iedere keer afwachten is het nu of niet ? We blijven positief. Dank u ***
ook ik ben het er helemaal mee eens. Wij zijn zelf pas in de eerste ronde, dus dat is allemaal nog erg spannend allemaal.
Ik wil je gewoon bedanken! Alleen al omdat je er bij stilstaat en de moeite neemt om er een stukje over te schrijven. Ik zit midden in de 4e IVF ICSI en vat je succeswensen dus eigenlijk ook persoonlijk op *gnif gnif* Liefs Elmo
Wat lief! Ik ben blij dat er ook gedacht wordt aan de mensen waarbij het niet zo gemakkelijk gaat! Groetjes Senna
hio hoi. wat een lief berichtje. de tranen zitten hoog nu. ( komt door die stomme rot hormonen haha) Hopelijk is het hier deze maand een keertje raak en kan ik dat gelukkige gevoel ook een x meemaken. Ik duim ook mee voor iedereen bij wie het ook niet lukt iedereen een dikke knuff van mij