hallo, Ik was zwanger op mijn 20ste en van de 2e ronde was ik zwanger? Nu zijn we aant oefenen voor een tweede en zit nu aan ronde 2. Hopelijk is het ook weer raak gtrs
Ik ben 24 jaar.... De eerste zwangerschap is bij ons door de pil heen gegaan. Ik werd toen 2 en een halve maand niet ongesteld. We dachten niet dat we zwanger konden zijn omdat ik een zeer onregelmatige cyclus had, ook met de pil. Deze zwangerschap eindigde in een miskraam. Ik ben toen ook gelijk gestopt met de pil nadat we wisten dat ik een miskraam had gekregen. Toen ik gestopt was met de pil heeft het 3 maanden geduurt voordat ik weer zwanger was . Ik had nog steeds een onregelmatige menstruatie. Ook deze keer eindigde de zwangerschap in een miskraam. Zodra we er allebei weer klaar voor zijn gaan we er weer voor.
Bij mn dochter was ik 23 en meteen de 1e ronde zwanger, helaas een MK, daarna meteen weer zwanger. Nu ben ik 28 en weer 1e ronde meteen zwanger, helaas weer MK en daarna 2e ronde weer zwanger.
Nou nou, asl ik dit allemaal lees zakt de moed me in de schoenen. Ben nu 28 en zijn net begonnen aan de 1e ronde. Hou jullie op de hoogte of het ook meteen de laatste word.... Knufje daantje
@daantje: Je zit nu in ronde 1 en ik zou me niet meteen druk maken over wat er kan gebeuren, het kan natuurlijk zijn dat het meteen raak is! Maak je niet druk! Zie het van de :sunny: 8) kant. Liefs, Duveldraakje
Dat probeer ik ook echt hoor!! Maar soms komt dat gevoel wel eens om de hoek zetten. Ik wilde er al eerder aan maar manlief niet. Heb dus al een tijdje geduldig zitten wachten... Maar voel me prima hoor. Dank je wel in ieder geval voor je oppepper! Knufje daantje
Graag gedaan hoor, ik heb hetzelfde probleem gehad met mn hubbie, maar uiteindelijk (dankzij de zwangerschappen van vrienden om ons heen en de kinderen van mn zus) is ie overstag gegaan en zijn we nu hard aan de klus. Ik hoop echt dat het voor jou en mij en alle andere snel raak is. (het liefste natuurlijk deze ronde) Liefs, Duveldraakje
Kregen pas te horen dat een kennis van ons zwanger is.. zucht. Ben onwijs blij voor ze maar dat hele kleine stemmetje achter in m'n hoofd... Voor man lief werd het juist wel allemaal duidelijker. Gaan er sinds dien echt voor. Hoop dat we ze snel zullen volgen!! hoor het om me heen ook vaak dat het aan manlief ligt. Maar dat zullen de moedergevoelens wel zijn... knufje en jullie ook veel suc6! daantje
hallo ik was bij mijn eerste zwangerschap 23 en heeft 4 maanden geduurd eer ik zwanger was. Nu ben ik zwanger geraakt op mijn 25e en heeft het 3 maanden geduurd.
Spannend deze poll, ziet er veel belovernd uit, nouja maar even afwachten het is bij mij pas de eerste rond. Hoelang ben jij al bezig en hoe oud ben je tweeling?
Ik was 21 met mijn dochter en was in de eerste ronde zwanger. Toen we voor een 2e gingen was ik zwanger in de 2e ronde maar eindigde helaas in een mk met 10 weken. 7 weken na me mk was ik alweer 3 en een halve week zwanger (dus ook zo rond de eerste ronde) En nu met mijn derde in de derde ronde. Ik heb dus absoluut niets te klagen.ben 1 van de gelukkige die erg vruchtbaar is.