Tussen de oren??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Eliizzaa, May 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,405
    1,430
    113
    Female
    dit is een hele lichte pil dus ik kan gewoon niet ongi er van worden.
    maar ik moet nog 10 pilletjes en verlies nu bruin slijm???
    Ik ben heel onzeker aan het worden.

2. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Ik slikte Yaz. Dat is een hele lichte pil die je 24 dagen slikt ipv 21. Er zaten 4 foppilletjes bij, dus zonder werking. De "stopweek" was dus ipv 7 dagen maar 4 dagen. Dit ging ongeveer een jaar goed; werd ongesteld in die 4 dagen maar minder heftig. Na ongeveer een jaar werd ik opeens niet meer ongesteld! Dit gebeurde een aanta;l maanden achter elkaar. Ik was niet zwanger en de huisarts zei dat dit zou kunnen komen omdat mijn lichaam er niet meer intrapt (in de kunstmatig opgewekte menstruatie). Op plaats ging ik ook tussendoor bruin bloed verliezen. Erg onhandig allemaal, maar het komt dus vaker voor.
    Ik had het overigens met andere soorten pillen ook, dat het een tijdje goed ging maar ik er op plaats doorheen brak. Blijkbaar hebbenonze lichamen/cycli een heel sterk eigen willentje.
    Succes!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had precies hetzelfde als jij, toen ik aan de cerazette ging. Ook een pil die je altijd slikt zonder stopweek.
    Waarschijnlijk heb je nu een doorbraakbloeding. Gewoon even doorzetten, het duurt even voor je lijf er aan gewend is. Als je na een jaar bijv weer stopt met de pil krijg je weer dezelfde symptomen. Gevoelige borsten, opgezette buik, hoofdpijn, soms zelfs een beetje misselijk.

Ik zou even naar de ha gaan om in ieder geval even duidelijk je klachten te vertellen, dan kan hij desnoods nog wat nakijken ofzo, maar ik vind het niet gek klinken allemaal!

4. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,405
    1,430
    113
    Female
    bedankt allemaal.

heb net de ha gebelt en ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken,
    ik ga na deze strip een andere pil proberen die WEL vergoed word en iets sterker is.
    Hopen dat het dan beter gaat.

Share This Page