Hai, Vorige maand had ik ook erg lang bruine afscheiding en nu heb ik weer hetzelfde. Ik heb 5 dagen geleden mijn eisprong gehad (dat weet ik door te temperaturen en ovulatietesten te gebruiken) en nu heb alweer sinds 2 dagen iedere keer als ik naar de wc ga bruin bij het afvegen en ook mijn afscheiding is bruin. Dat had ik vorige maand dus ook en ben toen wel ongesteld geworden na 11 dagen bruine prut te hebben gehad. Ik zit nu in ronde 13 en heb dit in de maanden daarvoor nooit gehad. Wat kan dit zijn, wordt er erg onzeker en moedeloos van. Zijn hier nog meiden die dit herkennen en weten wat het zou kunnen zijn? Veel liefs Nataly
Ik heb het nu ook en ik denk dat we iets te hard bezig zijn geweest haha misschien een adertje beschadigd ofzo van binnen
ik had in de ronde dat ik zwanger werd vanaf mijn eisprong tot na mijn positieve test iedere dag wat bruin verlies.... Bruin is oud bloed en waar het vandaan komt is vaak onbekend... Het kan zijn dat er van je vorige ongi nog wat zat of dat er bij je eisprong wat bloed is gekomen dat een tijdje is blijven zitten... Of inderdaad misschien een adertje dat tijdens klussen geknapt is...... Of alles bij elkaar... Je weet het niet... MAar ik ben er zwanger mee geworden en nu alweer in mijn 10e week
Ik zet het berichtje maar weer even bovenaan omdat ik benieuwd ben of er nog meer reacties komen en er nog meer meiden zijn die het ook hebben. Wie weet wat dit kan zijn? Inmiddels heb ik al 6 dagen bruine afscheiding en bruin bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest. Mijn NOD is aankomende zondag. Het is niet genoeg voor maandverband en heel af en toe zit er een druppeltje of een veegje in mijn inlegkruisje. Het is dus echt bruin niet rood. Je wordt hier best wel onzeker van. Veel liefs Nataly
hallo, Ik heb het nu ook, alhoewel, misschien ongi? Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen. Zondag zou ik weer ongi moeten worden. Nu heb ik alleen vandaag een klein beetje bruin bloed in mijn onderbroek zitten. Maar ja... veel te vroeg. kan dat ook innestelingsbloed zijn of moet dat altijd helder rood zijn. Ik durf er niet op te hopen. Ik hoop dat ik het morgen niet meer heb en dat het dus geen ongi is. Groetjes, Lotte