Hoi, ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken eerlijk gezegd.. Ik heb al anderhalve week last van eipijn, eerst aan beide kanten nu alleen nog links. Het is erg pijnlijk, en de laatste dagen is het steeds heftiger geworden, zo erg dat het met opstaan en gaan zitten pijnlijk is. Nu had ik gisteravond gelukkig een positieve ovulatietest dus ik denk dat mijn ei op springen staat. Dat kan ook wel kloppen met de pijn want inmiddels lig ik dubbelgevouwen op de bank.. Maar ik vind dit best eng. Heb nog nooit zo'n heftige pijn gehad van een eisprong Meestal zijn het wat steekjes en een iets zeurderig gevoel maar niet zoals dit. En nu ben ik bang dat er iets mis is.. Het is de eerste ronde na de pil maar toch het duurt nu al anderhalve week.. Ik hoop zo dat mijn ei springt vanavond of vannacht want ik kan zowat niet meer lopen van de pijn
Ik had na het stoppen met de pil ook constant een zeurderig en pijnlijk gevoel in mn baarmoeder.. Dat het zoveel pijn doet dat je niet normaal kan zitten herken ik niet, maar iedereen is anders..en dan miss in combinatie met je eisprong.. Hopen dat ie snel springt dan!
De laatste keer van de vier rondes ging ik als enige keer snachts ook dubbel van de pijn van mn eisprong na een week zeurderige kramp.. deze keer was het ook raak
maar dat is toch niet normaal? Ik las al allerlei verhalen over cystes enzo.. Ik heb wel bij mijn dochter in de eerste ronde ook erge ovupijn gehad maar dat duurde maar een paar uur en niet een week.. Ytest nou dan hoop ik maar dat dit een mega-ei is.. Want prettig is anders Ik ben al blij als mijn eisprong geweest is alleen al omdat de pijn dan over is, of er dan nog een bevruchting komt maakt me niet eens meer uit
Niet liegen .. begrijp het wel hoor, ik kreeg ook verhalen over eventueel pco of gekantelde baarmoeder.. maar was het was (denk ik) gewoon mn eerste goeie eisprong
Ja misschien moet het gewoon weer even op gang komen ofzo? Ik heb m nu ook links en ik denk dat ik al 5 jaar geen eisprong links heb gehad haha. Toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter was ie beide keren rechts.. Maar of dat iets uitmaakt? Ach laten we hopen dat het morgen gebeurd is want ik ben de pijn echt spuugzat.
Oe, herken het als geen ander. Eerst vreselijke menstruatiekrampen wegens de groei ervan. Daarna fikse steken en rond de ovulatie lag ik echt krom van de pijn tot hij knapte. Kon er ook niet van klussen, want dat zou zeer doen. Nu hoefde ik dat niet meer, maar herken het heel erg. En wat is er aan te doen? Eigenlijk niks .
Ik zou als je het de volgende ronde weer hebt even navragen bij de huisarts. (als het nu niet raak is dan) Het kan zijn dat alles op gang moet komen, maar het kan ook zomaar inderdaad een cyste zijn. Succes!!!
Mijn ei is gisteravond laat eindelijk gesprongen en vanochtend was de pijn weg gelukkig Het is nu nog wel een beetje gevoelig maar niks meer vergeleken bij gisteravond. De laatste keer dat we hadden geklust was dan ook 3 dagen voor ei want de laatste dagen kon ik het gewoon niet meer opbrengen met die pijn Hopen dat het volgende maand niet zo pijnlijk verloopt
oh nog 1 vraag; ik heb geen pijnstillers geslikt omdat ik dacht dat het evt slecht zou kunnen zijn voor zaad.. maar weet niet of dit ook echt zo is? Anders slik ik volgende maand gewoon ibuprofen.
ik ben nu in de 2e ronde na de pil weer en heb het ook al 2 keer gehad nu! Ga echt bijna stuk van de pijn, niet normaal. Vroeg me ook al af of ik ermee naar de dokter moet.
Hoi.. Ik heb het nu een soort menstrautiepijn maar dan anders hierna komen idd hele felle steken en dan klaar dan springt tie. Heb ook ak vanaf maandag cervixslijm dus wel goeie tekens ! Succes allemaal
Hoi meid, ik herken het, ik heb het altijd! alleen deze maand niet, toen was het een velle steek en daarmee klaar ... Het zijn geen cystes denk ik, ben er in juli aan geopereerd, maar door cystes kan je wel heftige pijnen krijgen, gewoon ff naarvragen bij HA
Hier nog zo iemand! Vorige cyclus was het mijn eerste cyclus en snapte er toen niks van, nu ik de tweede ronde in ga begrijp ik het allemaal wat meer. Maar ik heb nu de twee cyclussen na het ontpillen gewoon een lange cyclus. Gisterenochtend had ik al last van mijn onderbuik. Mijn vriend kon niet op mij liggen om even te knuffel want dat was een heel vervelend gevoel in mijn onderbuik, de rest van de dag en nu nog steeds een zeurderig gevoel. Nog net geen krampen te noemen maar vrolijk wordt je er niet van. Maar ik lig niet krom van de pijn gelukkig. Ik denk zeker te weten dat dit rond de eisprong is, want de vorige keer was het precies hetzelfde in combi met goede slijm (en kwam het met tijd ook uit toen ik erna menstruatie kreeg) wat nu dus weer het geval is. Of ik me er druk om maak? Niet echt.... Maar prettig is anders.