Wie heeft ervaringen? Zwanger van de tweede en....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Muurbloempje, Jan 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    Lieve Meiden,

Even een vraagje.... ik ben zwanger van de tweede en mijn buik is nu al rond de twee weken aardig dik, niet mijn onderbuik maar gewoon mijn buik bij de navel zeg maar.....
    Ik kan mijn broeken ( heupbroeken) nog gewoon aan....maar in mijn shirtje kan ik nu niet normaal lopen als men niet weet dat ik zwanger ben....wie herkent dit???

Maak me een beetje zorgen....heb nog niet een groeiende onderbuik ,maar mijn buik zelf is dus vrij dik al vooral in de avond!!

Wie kan mij helpen???

Gr Muurbloempje

2. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

Dec 13, 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Ik heb het ook! Ik merkte het meteen aan m'n buik, bij m'n eerste zwangerschap kreeg ik pas heel laat een buikje, maar nu :$! (Ben rond de 4,5 week) Ik had een broek die me normaal te ruim was, die zit nu strak. Heeft volgens mij te maken met je darmen en dat alles al een keertje is 'opgerekt' van de vorige zwangerschap.

3. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    Hoi,

Maar heb jij je hele buik opgezet?? want dat heb ik namelijk wel.....
    Niet alleen onderaan maar ook bij de navel al gewoon een buik...maar ik pas mijn broeken nog wel hoor en rokjes ook al zit het wel wat strakker.....

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ja zijn je darmen die onhoog komen, had ik ook bij de tweede rond de eerste weken, leek wel paar maanden zwanger ipv weken. Trok op een gegeven moment bij want ben van de tweede lang niet zo dik geweest als van de eerste

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Laat ik het zo zeggen.... ik droeg met 7-8 weken al positiebroeken... ;)

6. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

Dec 13, 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Ja ik heb het (helaas) ook over m'n hele buik ;P

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik droeg bij mijn 2 ook al positiekleding bij 9 weken! VOoral je darmen en andere organen gaan makkelijker uitdijen, omdat je buik en de buikspieren al wat slapper zijn van de 1e....

8. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik droeg bij mijn tweede ook al met 8 weken mijn positie broeken weer...
    je kon het bij mij bij 6 weken al echt zien! mensen vroegen mij ook; ben je weer zwanger?? daarom hebben wij het ook met 7 weken al tegen iedereen verteld

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat hoor je heel veel dat je sneller dik word. is heel normaal hoor! een vriendin die ook zwanger was die had het erover dat haar buikje weer helemaal in de zwangerstand is gaan staan (dus wat boller)

10. Marije1981

Marije1981 Actief lid

Jun 21, 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Ligt aan je naam denk ik , ik ook namelijk :D:D

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Dat zijn idd je darmen, die zetten heel erg op, en als je dan ook nog een last van obstipatie hebt dan is het nog erger + is het al eens eerder opgerekt dus gaat het gewoon wat sneller;) same-here, ik had in het begin ook een hele opgeblazen buik en heb dan ook last van obstipatie ik ga 1x in de week na de wc als ik geluk heb.... nu begint mijn buik anders te staan het groeit van onder en boven lijkt het dunner te worden:p

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap;)

12. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    hier al vanaf 5 wk in positie kleding, daarnaast kon ik t met 5 wk ook op mn werk gaan vertellen omdat het gewoon te zien was :)

Share This Page