logder speendoekje wat vinden jullie kindjes ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door peekaboo, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames

een vraagje aan degene met een lodger speendoekje ! vinden jullie kindjes dit leuk ? kwas aan het rondkijken en vond die dingen zo schattig en leek me praktisch ook ! ons meid bv wrijft nu met een kousje ofzo op haar neusje om in slaap te vallen en ik dacht nou misschien is een speendoekje een betere oplossing :D

wat denken jullie ?

2. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Die nieuwe met het klittenbandje gaat steeds los bij mij, die oude met het lintje zijn fijner.

Ik heb er nu een paar zelfgenaaid met hele zachte velours en tricot en een lintje. Eigenlijk een variant van beide doekjes.

3. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Volgens mij vinden alle kindjes het wel fijn om iets van een doekje of knuffeltje te hebben in bed. Mijn dochter heeft verschillende speendoekjes, oa eentje van badstof van Difrax waar ze vaak lekker mee knuffelt en aan zit te friemelen als ze wakker is. In bed slaapt ze altijd met een speciaal knuffelpopje: een sterrekindje van Juf Jansen. Ze heeft er een paar van, die ik om en om bij me draag zodat mijn geur eraan zit. Volgens mij werkt dat goed want ze slaapt er heerlijk mee! :)

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Finn deed er helemaal niets mee, had ook nooit wat bij hem..maar denk dat het heel verschillend is per kind. Zou gewoon 1 aanschaffen en proberen.

Ik heb ze trouwens nu heel toevallig op mp staan (nieuw) omdat Finn er niets mee deed.
    Als je interesse hebt stuur maar pb

5. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ik had ook die van dat merk maar op een gegeven moment gaat het klittenband steeds los.
    Beter zijn die waar een lus aan zit waar je de speen doorheen haalt.

Mijn dochter knuffelt er heel veel mee, hij ook vaak over haar hoofd heen.

Deel Deze Pagina