Hallo dames, Ik ben 8 weken zwanger nu maar heb 3 miskramen gehad rond deze periode dus maak me wat zorgen ten eerste heb ik af en toe felle steken in mijn buik net of iemand je snijd met een mes, kan dit kwaad?? en ten tweede hoeveel schade richt het aan als je met een laptop op schoot zit graag zou ik antwoord willen groetjes babs
hoi laptop op schoot kan geen kwaad. Die steken zijn zo goed als zeker bandenpijn. Spannend voor je, hoop van harte dat het allemaal goed gaat deze keer! Mirjam
dank je wel voor je reactie ik hoop het ook, nog paar daagjes wachten voor een nieuwe echo groetjes babs
Hoi Mirjam Ja ik laat het je weten hoe het afgelopen is volgende week heb al twee echo's gehad met kloppende hartjes maar dat zegt voor ons niks omdat we die met de miskramen ook gehad hebben we lopen nl in ziekenhuis maar je hoord van me woensdag groetje babs
Hoi MIrjam, ik zou je nog even laten weten hoe de echo gegaan is we zijn nog steeds zwanger en zouden ten aanzien van de tweede echo 9 weken moeten zijn maar het is nu 9 weken en 5 dagen geworden, alles zag er goed uit en hartje klopte mooi over 3 weken mogen we weer komen groetjes babs