ik verlies nu melkachtig slijm ene moment erger dan de andere keer Al dat slijm gedoe ikkan het allemaal niet meer uit elkaar houden hoor kan iemand mij helpen wat dit kan wezen
Dat heb ik ook nu. Veel wit slijm. Ik weet dat ik het de vorige keer (voor de MK) ook al had voor m'n NOD. Dus hopelijk is het een goed teken.
Laten we hopen Moet zeggen ik had tijdens mn mk wel veel afscheiding maar hoe en wat ben het al een beetje vergeten
Hoi hoi, Ook ik heb daar nu last van. Hoop ook dat het een goed teken is. Kan het me van de vorige keer (helaas miskraam) niet meer herrineren. Liefs Kareltje
Ik sluit me er bij aan heb ook slijm.. maar heb dat vaker gehad toen ik gewoon aan de pil was. Dus zou het niet weten hoe en wat nu. Denk dat we netjes moeten afwachen pfff
bij mij is dit wel een symptoom... sinds mijn zwangerschap vloei ik egt wit slijm... lijkt op melk gemengd met sprema... (ik leg t miss raar uit maar ja, wist ff geen beter voorbeeld)
hahaha ja dat vind ik wel tis net of je elke keer gemeenschap hebt gehad... iig bij mij wel, elke keer als ik ga plassen en veeg af, heb ik gemeenschap gehad
Ik heb inderdaad ook met afvegen van dat vage slijm. Maar ook ik weet niet echt meer hoe het hiervoor was. Beste tip is inderdaad gewoon afwachten om te testen en mee eens dat dit dan het beste is na de NOD. Iedereen dus weer in hetzelfde schuitje Suc6 allemaal. Groetjes.
Ik heb ook veel slijm maar ook het gevoel dat die duivel er aan zit te komen... we moeten afwachten.. en dat is moeilijk haha
Hier is het ook een symptoom, sinds mijn ei had ik er erg veel last van... Hoop voor jullie ook goed nieuws!