nee meid stom is het nooit, gewoon bellen! het kan echt geen kwaad, misschien kan je bloed prikken, of iets, daar kunnen ze wel meer uithalen kom op, je kunt het *knuf*
een vriendin van mij heeft pas met 7 weken een positieve zwangerschapstest gehad, maar uit bloed onderzoek bleek dat ze al wel zwanger was (onderzoek na 5,5 week).. inmiddels is ze ruim 17 weken zwanger
hi jannie1980: ja ik heb 2 wkn terug voor t laatst negatief getest. tis een beetje lastig bij mij om te bedenken wanneer ik moet testen omdat ik dus zeeeer onregelmatig ben.... heb ook geen ovulatietesten gedaan (wordt nogal duur om dat 5 weken vol te houden...) maar denk dat ik 8 maart mn ei had ivm 3 dagen vruchtbaar slijm.
Nou Dietje, ik heb gebeld hoor! Vanmiddag om 14.40 heb ik een afspraak. Krijg je dan meteen uitslag als ze bloed gaan prikken?
goed van je!!! mmm dat weet ik niet precies hoe dat werkt sorry, ik dacht dat zij het of de zelfde dag of 1 dag later had gekregen (was rond de middag naar het ziekenhuis geweest dacht ik).. maar daar durf ik niets met zekerheid over te zeggen. ik ga mijn dochter van de peuterspeelzaal halen! veel succes vanmiddag meid! laat je nog even weten hoe het is gegaan?? *knuf*
@ Naal Ten eerste is het niet stom dat je naar de huisarts wilt, het is wel je lichaam. Ik heb 1 keer gehad dat me menstruatie uit bleef. 3 maanden heeft het geduurd en toen is het opgewekt. Sterkte meis. Ik hoop dat er straks voor jou ook 2 vette strepen staan! Dank jullie wel voor de felicitaties. Ben er nog niet gerust onder, blijf krampen houden.
@ Isolde: Je hebt ook wel gelijk hoor. Het gaat om mn lichaam. Maar ineens slaat de twijfel ook toe. Zeker omdat de klachten waar ik vorige week zo'n last van had, zo goed als weg zijn. En dan ben ik bang dat ik het me allemaal maar heb ingebeeld. Maarja, aan de andere kant... mn NOD zou 16 maart zijn en tot op heden ben ik gewoon nog niet ongesteld. Stomme onzekerheid! @ Dietje: ik hou jullie zeker op de hoogte! Ik ben blij dat jullie er zijn, dat ik toch af en toe mn hart ff kan luchten.
@ Naal Heel succes straks. Ik heb avonddienst dus ik lees het wel als ik thuis kom. Ik duim voor je. Ik snap dat je je onzeker voelt, dat heb ik nu nog steeds ondanks het plusje. Ik hoop dat ik het verborgen kan houden tot de 12 weken. Ik ga over 6 weken uit de ziektewet. Ben nog herstellende van bekkeninstabiliteit van ruim 2 jaar geleden.
Nou meiden, ik ben bij de huisarts geweest. Heb mn hele verhaal gedaan en zoals ik al verwachtte had ze geen pasklaar antwoord klaar. Ze raadde me aan om toch nog een week te wachten en dan opnieuw een test te doen, mocht de menstruatie niet komen. En als die ook negatief is wil ze me wel doorverwijzen naar een gyneacoloog, voor bloedonderzoek etc. Ook gezien mijn leeftijd. Ik ben 36. Dus ja, ik kan dus niks anders doen dan wachten en de klok vooruit kijken Maar dan ga ik nu wel ff in de tuin wachten. Gelukkig is het lekker weer! Ik hou jullie op de hoogte!
Ik las op de blz hiervoor dat het vandaag roze maandag is...voor ons ook! Vanmorgen getest en ben zwanger! Bekijk bijlage 139001
Hé Petra! Voor jou dan ook van harte gefeliciflap! Het is me het dagje wel met al die positieve testen Geniet ervan joh! XNaal
Ben alweer even niet geweest hier maar ik zie dat het rose maandag is vandaag!!! Super Gefeliciteerd: Sansky, xxisoldexx en xxpetra. wow Hopen maar dat ik me snel bij jullie mag voegen want ik barst uit mijn voegen van de "kwaaltjes" nod is vrijdag.
Ha Petra, GEFELICITEERD ZEG!!!! Wat een fantastisch nieuws!!! Ik hoop dat ik eind deze week eenzelfde berichtje kan posten hier... Ik heb nog steeds nergens last van behalve gisteravond ineens mega felle steken in mn onderbuik 20 minuten achter elkaar door... en niet echt pijnlijke borsten maar meer een soort van knobbels in mn borsten (opgezwollen klieren???). Verder totaal niet het gevoel binnenkort ongesteld te worden.... Hoop zo dat t vruchtbaar slijm 2 weken terug teken van eisprong was en dat ik overmorgen nog niet ongi ben (dan ga ik testen)....
thanks! ik word er bijna bijgelovig van van deze roze maandag en 'durf' bijna niet meer te wachten met testen.... wat zeggen jullie ervan: 2 wken terug op (ma-avond), di 8-3 en wo 9-3 vruchtbaar slijm.... vanavond testen of nog even geduld??? (met in het achterhoofd dat ik nu al op dag 49 zit en dus echt MEGA teleurgesteld ben en me nu echt zorgen ga maken over mn vage cyclus als t negatief is)
@ itsme: Ik zal voor je duimen dat het deze week voor jou ook een dikke streep is! @ Petra: Blaas ook ff een beetje HCG hierheen. Kan het ook wel gebruiken. Sinds net begin ik weer wat krampen te krijgen. Zou ik dan toch ongesteld worden? Ik haat dat wachten! :x
heej meis! die krampen hoeven niet te betekenen dat je ongesteld wordt hoor! Ik had zaterdag ook krampen en dacht ook..daar gaan we weer! Even volhouden en dan over paar dagen weer testen! Ik ben al hard aan het blazen naar je
Hoi meiden!! Mijn NOD is as vrijdag.. nu ben ik de laatste dagen erg moe.. eet ik weinig of snoep ik juist veel.. en ben sochtends.. tsjah.. niet echt misselijk maar toch weer een beetje wel.. gemengt met duizeligheid.. kan het niet echt onder woorden brengen dat gevoel.. ik voel me op zoon moment erg ''raar'' haha Hebben meer meiden dit? Voor de rest niet echt veel kwaaltjes.. af en toe wat steekjes (.)(.) en het lijkt wel alsof mn tepelhof iets groter geworden is (iets meer bultjes ook) maarja dit kan natuurlijk allemaal van het ontpillen komen.. Zijn er dames met soortgelijke klachten? Liefs Mariahh